גרסה 0.2.13

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
שלום!
ברצוני להודיע על הוצאת גרסה 0.2.13 (2.6 באנדרואיד) בתאריך כ"ב בסיוון ה'תשע"ד (20.6.2014), המכילה כמה שיפורים ותיקונים. השינוי העיקרי בה הוא שהיא גרסה מיוחדת המוקדשת להצלת החטופים ושחרורם והצלחת חיילי צה"ל ואנשי כוחות הבטחון, והיא כוללת את התפילות המתאימות עם השמות.
והנה השינויים האחרים:
  • הכנסת תפילות יום שחרור ירושלים כביום העצמאות.
  • הכנסת "הרחמן"ים לסעודת שבע ברכות בנוסח עדות המזרח.
  • בגרסת האנדרואיד החזרת סדר הנחת תפילין בנוסח עדות המזרח (בטלפונים הפשוטים התקלה לא הייתה גם ככה).
  • תיקונים קלים נוספים.
שימו לב! לא ממש הספקתי לבדוק לפרטי פרטים כל דבר בגרסה הזו בכל התאריכים השונים, ואני מקווה שאין בגרסה תקלות חדשות שלא היו קודם, אבל לא מן הנמנע שתהיינה כאלה. אשמח אם מי שיש לו זמן יוכל לבדוק את הגרסה שלו בתאריכים שונים (על ידי שינוי התאריך המכשיר וכדומה) וכך אוכל לקבל מבעוד מועד דיווחים על תקלות.

לבעלי אנדרואיד - כנראה ייקח עוד שעה-שעתיים עד שיופיע אצלכם העדכון ואני מקווה שזה יקרה עוד לפני שבת. היאזרו בסבלנות.
שבת שלום ובשורות טובות.
אורי