גרסה 0.2.14

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
שלום,
לאחר הידיעות המצערות אני נאלץ להודיע על הוצאת גרסה 0.2.14 (2.6.1 באנדרואיד) בתאריך ו' בתמוז ה'תשע"ד (4.7.2014), שבה הסרתי את התפילות להצלחת החטופים הי"ד. לכל מי שניסה להוציא שם רע עלי ועל התוכנה בעקבות העיכוב בשינוי, אני רוצה שיובן שאני משרת בצה"ל ולכן לא תמיד אני נמצא במצב שבו אני יכול להוציא גרסאות. השבוע לצערי למרות שהחדשות הרעות הגיעו ביום שני, לא הייתה לי אפשרות להעלות גרסה חדשה עד עכשיו. תשתדלו לזכור שאני לא עובד אצלכם ואל תשלחו הודעות פוגעניות, ואשמח אם גם תגידו זאת לחבריכם כדי שגם הם יימנעו מכך. אני מאד משתדל שתמיד המוצר יהיה עדכני וטוב ביותר, אבל טעויות יכולות לקרות.

לבעלי אנדרואיד - כנראה ייקח עוד שעה-שעתיים עד שיופיע אצלכם העדכון.

בעלי אייפון - אני יודע שאתם מחכים בקוצר רוח לגרסה מתאימה. אז הנה עדכון בשבילכם: לאחר הפעם הקודמת שהפצתי ביניכם גרסה למכשירים פרוצים, קיבלתי תגובות רבות על כך שתוכנה עובדת מאד לאט. עבדתי לשפר את זה, ולאחר זמן רב הצלחתי לשלוח גרסה מתוקנת למישהו שיבדוק לי אותה על אייפון אמיתי (אני מזכיר שוב שעדיין חסר מכשיר אמיתי לעשות עליו ניסויים וזו הסיבה העיקרית לעיכוב - כל תרומה תתקבל בברכה, ואשמח אם תבדקו אם למישהו בסביבתכם יש אייפון ישן שהוא כבר לא צריך). הגרסה כמעט מושלמת, ועכשיו היא צריכה לעבור כמה ליטושים כדי לעבור את הביקורת של אפל. אני לא יכול לומר מתי זה יקרה כי כפי שציינתי קודם - שירותי הצבאי מונע ממני לעבוד על זה בצורה קבועה.

בעלי Windows Phone - כרגע אין לי שום בשורה טובה בשבילכם, ותיאלצו כנראה לחכות שאשתחרר או שיהיה לי קצת יותר זמן כדי שאוכל להתחיל ללמוד לפתח למכשירים אלה ולעשות את זה.

שבת שלום ובשורות טובות.
אורי