גרסה 0.2.17

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
שלום!
אני שמח להודיע על הוצאת גרסה 0.2.17 (2.9 באנדרואיד) בתאריך אור לכ"ז בכסלו ה'תשע"ה (18.12.2014), המכילה כמה שיפורים ותיקונים. הגרסה הזו יוצאת מוקדם ממה שרציתי בגלל התקלה של חנוכה. עמכם הסליחה.
ולהלן השינויים העיקריים:
  • תיקון תקלה בנוסח עדות המזרח בשחרית בחנוכה.
  • הכנסת סליחות לעשרה בטבת לכל הנוסחים.
  • הכנסת סליחות לתענית אסתר בנוסחים אשכנז וספרד.
  • תיקונים קלים נוספים.
שימו לב! לא ממש הספקתי לבדוק לפרטי פרטים כל דבר בגרסה הזו בכל התאריכים השונים, ואני מקווה שאין בגרסה תקלות חדשות שלא היו קודם, אבל לא מן הנמנע שתהיינה כאלה. אשמח אם מי שיש לו זמן יוכל לבדוק את הגרסה שלו בתאריכים שונים (על ידי שינוי התאריך המכשיר וכדומה) וכך אוכל לקבל מבעוד מועד דיווחים על תקלות.

לבעלי אנדרואיד - כנראה ייקח עוד שעה-שעתיים עד שיופיע אצלכם העדכון. היאזרו בסבלנות.
חנוכה שמחה,
אורי

אורי הולנדר

to תפילון
שלום,
באופן כלשהו אירעה תקלה בקובץ שהעליתי קודם עבור אנדרואיד והוא קורס מיד. העליתי עכשיו קובץ חדש תקין.
חנוכה שמחה,
אורי

בתאריך 18 בדצמבר 2014 בשעה 20:03, מאת אורי הולנדר <ori.ho...@gmail.com>:

קיבלת הודעה זו כיוון שנרשמת ל קבוצת "תפילון" בקבוצות Google.
לביטול המנוי בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל tfilon+un...@googlegroups.com
לאפשרויות נוספות, בקר בקבוצה זו
בhttp://groups.google.co.il/group/tfilon?hl=iw?hl=iw
---
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'תפילון' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח אימייל אל tfilon+un...@googlegroups.com.
לאפשרויות נוספות, בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.