תפילון לאייפון/אייפד

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
סוף סוף זה קורה!
גרסת נסיון ראשונה של תפילון לאייפון/אייפד (פרוצים!) מצורפת אליכם כרגע במייל זה.
מה אתם עושים עם זה?

אם אין לכם בכלל אייפון/אייפד (וגם למי שיש) -העבירו את הקובץ לאנשים שאתם מכירים שרוצים את זה.
אם יש לכם אייפון/אייפד פרוץ - תתקינו (אני לא יודע איך, אין לי אייפון, אבל אני מניח שאתם כבר מבינים).
אם האייפון/אייפד שלכם לא פרוץ - למיטב הבנתי אין לכם איך להתקין גרסה זו, ואני לא זה שימליץ לכם לפרוץ את המכשיר. חכו לגרסה הרשמית בחנות. (אם אתם יודעים להתקין בכל זאת - אתם מוזמנים!)

מאחר ומדובר בגרסה נסיונית, יש הרבה בעיות ותקלות. לכן, אשמח אם תוכלו להעביר אלי ביקורת מכל הסוגים על כל דבר שעולה לכם בראש שעשוי להוות תקלה/באג, ואם אתם יכולים להשוות את הגרסה לגרסאות של הטלפונים האחרים - מה טוב. אשמח גם שהקובץ יופץ לכל מי שרוצה לעזור לי לשפר. מאותה סיבה אני גם לא לוקח אחריות על שום טעות או נזק שיקרה לכם משימוש בגרסה זו...

כשאני אומר לבדוק ולשלוח ביקורת, אני מתכוון ממש לפרק את התוכנה מכל הכיוונים, להפעיל אותה בתאריכים שונים ולנסות להתקיל אותה בדברים לא צפויים. רק ככה אפשר לטפל בדברים.

למי שמחפש בתוכנה את ההגדרות - כרגע הן נמצאות באפליקציית ההגדרות הרגילה של המכשיר.

שבוע טוב,
אורי
Tfilon.ipa