עדכון לגבי תפילון ופורים משולש

אורי הולנדר

to תפילון
שלום,

בשבוע האחרון עבדתי על עדכון לתפילון על מנת לתקן טעות שעשיתי בהקשר של פורים משולש (פעם אחרונה פורים משולש היה בשנת תשס"ח, שנה לפני שכתבתי את תפילון, ומאז העניין לא עלה עד השנה).
לצערי כבכל עדכון בשנים האחרונות אני נתקל בתקלות טכניות. אני כבר מורגל בכך שחברת אפל דוחה את העדכונים של תפילון מסיבות כאלה ואחרות עד שאני מצליח לרצות אותם, אבל אני לא רגיל לכך שגם גוגל לוקחים את הזמן ופוסלים את העדכון. ההבדל העיקרי בין שתי החברות הוא שאפל פוסלת על דברים הגיוניים (כגון פיצ'ר שלא עובד טוב על המכשיר שהם בודקים עליו) וגוגל פוסלת על בסיס תרגום ממוחשב לקוי (לדוגמה הפסילה האחרונה היתה על כך שרשום "אשר יצר", שתורגם אצלם ל-"Who created" שלא הובן בתור חלק מרשימת התפילות).

בכל אופן - העדכון לאייפונים עלה ותוקנו בו בנוסף לנושא פורים משולש עוד כמה באגים רציניים שהיו שם (יש עוד באגים, אני מציע לכל משתמשי אייפון להעביר בהגדרות לגופן שהוא לא System או Tahoma). העדכון לאנדרואיד עוד מחכה לאישור, ואני מקווה שיאושר לפני פורים. לטלפונים ישנים בעז"ה בימים הקרובים אדאג שיעלה לאתר.

בעז"ה ארשום עדכון נוסף כשהכל יבוא על מקומו בשלום.

שבת שלם,
אורי

אורי הולנדר

to תפילון
שלום,
לשמחתי ראיתי הבוקר שהגרסה לאנדרואיד אושרה וניתן להורידה כבר.
אני ממליץ בעיקר לירושלמים (ובני ערים מוקפות/מסופקות אחרות) לעדכן, וכן להקפיד לבחור בהגדרות התוכנה את יום ציון פורים (זה בכוונה לא כרוך יחד עם בחירת העיר לעניין זמני היום).
כפי שאמרתי, למכשירים ישנים יעלה בעז"ה בימים הקרובים.
השינוי העיקרי בגרסה כאמור הוא עניין פורים משולש, וכן וידוא שקריאת מגילת אסתר תופיע גם בשחרית. בגרסה לאייפון גם היו תיקוני טעויות רבות אחרות ויישור קו לגרסת האנדרואיד לרוב השינויים שהכנסתי מאז ההעלאה האחרונה.
שבת שלום,
אורי

ב-יום חמישי, 18 בפברואר 2021 בשעה 22:08:28 UTC+2, אורי הולנדר כתב/ה:

אורי הולנדר

to תפילון
שלום,
עדכון אחרון בעז"ה בנושא זה.
כפי שבר כתבתי הגרסה לאנדרואיד (3.1.8) אושרה ביום שישי האחרון. ניתן להורידה מחנות האפליקציות וכן ניתן להוריד את קובץ ה-APK מאתר תפילון.
לגבי הגרסה לאייפון משתמשים דיווחו לי על תקלות בתצוגה וחלקן טופלו. אתמול עלתה ואושרה כבר גרסה חדשה (1.7) אותה ניתן להוריד מחנות האפליקציות. ייתכן שעדיין ישנה תקלה של אותיות בצבעים משונים - עוד לא מצאתי את מקור הבעיה, אך מומלץ בחום להעביר לגופן אחר (לא System ולא Tahoma) וחוץ מהעובדה שהתקלה תיפתר מעצמה גם תיהנו מגופנים מוצלחים הרבה יותר.
גם למכשירים הישנים הוצאתי גרסה (0.2.21) שעלתה לאתר תפילון בימים האחרונים. משתמשי מכשירים אלה לא מקבלים עדכונים באופן אוטומטי ולכן אשמח אם מי שמכיר משתמשים אלה יפנה את תשומת ליבם לגרסה זו לפני פורים (כאמור - רלוונטי בעיקר לירושלמים).
לכולם אני מזכיר לבחור בהגדרות את היום שבו הם מציינים את פורים (י"ד, ט"ו או שניהם) מאחר וזו הגדרה נפרדת מבחירת העיר לצורך זמני היום.
כרגיל אני משתדל להיות זמין במייל זה על מנת לקבל בקשות ולענות על שאלות. אם אני לא עונה לכם זה בגלל שהמייל מוצף ולא תמיד יש לי זמן לקרוא ולענות לכולם.
שיהיו ימי פורים שמחים לכולם!
אורי

ב-יום שישי, 19 בפברואר 2021 בשעה 08:52:51 UTC+2, אורי הולנדר כתב/ה: