תקלה בספירת העומר ועוד הודעות

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
שלום!

ישנה תקלה בספירת העומר בנוסח עדות המזרח בגרסה האחרונה של תפילון. התקלה מוכרת לי ואני עובד על הוצאת גרסה חדשה ומתוקנת שתכלול גם תיקונים ושיפורים נוספים על פי בקשות רבות של משתמשים. אני לא יודע מתי אוציא את הגרסה.

בינתיים, משתמשי אנדרואיד יכולים לעבור לגופן Ezra SIL ובכך לפתור זמנית את הבעיה. משתמשי הטלפונים הישנים יכולים לפתוח במחשב את הקובץ של תפילון בתוכנת כיווץ (כגון winrar), ולפתוח בעורך טקסט את הקובץ em_omer ואיפה שמופיע "למנצח" להחליף את ה-'!' ב-'~'. מי שזה מסובך לו מדי ייאלץ לחכות שאוצא את הגרסה שעובדת...

בנוסף, אני מקבל פניות ממשתמשים רבים להביר את "ועננו בורא עולם". אתם מוזמנים להיכנס להגדרות ולעשות זאת בעצמכם. כנראה שבגרסאות הבאות אכניס אוטומטית שבקיץ זה לא יופיע גם אם זה מסומן בהגדרות. כמובן שאין שום דרך לתוכנה לדעת אוטומטית מתי מתחשק לכם לומר תפילה זו...

שימו לב גם לוודא שאתם במצב שעון קיץ. כנראה שבגרסאות הבאות אכניס זיהוי שעון קיץ אוטומטי בתקווה שלא ישנו שוב את החוק.

ויש לי בקש נוספת: אני עושה מאמצים לשחרר את הגרסה לאייפון. בזמנו שלחתי לכם גרסה לאייפונים הפרוצים. משתמשים רבים שלחו לי שזה עובד להם לאט. מאחר ואין לי אייפון אמיתי לבדוק עליו והכל נבדק על המחשב, אשמח אם מישהו שיש לו אייפון ישן שהוא מתכוון לזרוק גם ככה (עובד, כמובן, ועדיף פרוץ) ייצור איתי קשר ויוכל להעביר לי אותו לצורכי בדיקת תפילון.

תרבחו ותסעדו!
אורי