גרסה 0.2.16

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
שלום!
אני שמח להודיע על הוצאת גרסה 0.2.16 (2.8 באנדרואיד) בתאריך ט' בתשרי ה'תשע"ה (3.10.2014), המכילה כמה שיפורים ותיקונים.
והנה השינויים העיקריים:
  • הסרת תפילות להצלחת "צוק איתן", והשארתן בתור "תפילה לעת צרה".
  • הוספת מזמורים אחרי שיר של יום בנוסח עדות המזרח לכל הימים המיוחדים.
  • הוספת מזמורים בנוסף ל"שיר למעלות" בתפילת ערבית בנוסח ספרד.
  • הושענות בנוסחים אשכנז וספרד.
  • החזרת מגילת איכה בתשעה באב ווידוי לערב יום הכיפורים שהוסרו בטעות בגרסת האנדרואיד הקודמת.
  • ניקוד קטעים רבים בנוסחים ספרד ועדות המזרח.
  • תיקון נוסחים ספרד ועדות המזרח בימים בהם מתפללים מוסף.
  • תיקון כיתוב התאריך וכיתוב משב הרוח בגרסאות האנגליות למכשירים הפשוטים.
  • תיקונים קלים נוספים.
שימו לב! לא ממש הספקתי לבדוק לפרטי פרטים כל דבר בגרסה הזו בכל התאריכים השונים, ואני מקווה שאין בגרסה תקלות חדשות שלא היו קודם, אבל לא מן הנמנע שתהיינה כאלה. אשמח אם מי שיש לו זמן יוכל לבדוק את הגרסה שלו בתאריכים שונים (על ידי שינוי התאריך המכשיר וכדומה) וכך אוכל לקבל מבעוד מועד דיווחים על תקלות.

לבעלי אנדרואיד - כנראה ייקח עוד שעה-שעתיים עד שיופיע אצלכם העדכון. היאזרו בסבלנות.
גמר חתימה טובה,
אורי