גרסה 0.2.12

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
שלום!
אמנם ליל יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה הוא בדרך כלל לא זמן לבשורות טובות, אבל השנה הוא חל בה' באייר ולכן מקצת שמחה אפשר, ולכן אני שמח לבשר על הוצאת גרסה 0.2.12 (2.5 באנדרואיד) בתאריך אור לה' באייר ה'תשע"ד (4.5.2014), המכילה כמה וכמה שיפורים ותיקונים.
והנה תמצית השינויים:
  • תיקון באג בספירת העומר בנוסח עדות המזרח
  • הוספת התוספות ליום הזכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה
  • הוספת מזמורי יום טוב בפסוקי דזמרה בהושענא רבה, יום העצמאות ויום שחרור ירושלים
  • הוספת "תפילה לדוד" ו"הושיענו" בנוסח ספרד
  • ניקוד קטעים רבים שלא היו מנוקדים
  • מוריד הטל עכשיו יופיע גם בחו"ל
  • סידור וידוי בקריאת שמע שעל המיטה בנוסח עדות המזרח שלא יופיע בימים שאין אומרים תחנון
  • הסרת ברכת "יראו עינינו" בחו"ל בנוסח עדות המזרח.
  • סידור הנחת והסרת תפילין במקומות הנכונים בחול המועד בנוסחים אשכנז וספרד, והסרת כל הקשור לתפילין בנוסח עדות המזרח בחול המועד
  • פרשת העקידה בנוסח ספרד
  • סידור כפתור החזרה כאשר בוחרים בנוסח ברירת המחדל שיחזור לתפריט הראשי
  • תיקונים כלליים נוספים
שימו לב! לא ממש הספקתי לבדוק לפרטי פרטים כל דבר בגרסה הזו בכל התאריכים השונים, ואני מקווה שאין בגרסה תקלות חדשות שלא היו קודם, אבל לא מן הנמנע שתהיינה כאלה. אשמח אם מי שיש לו זמן יוכל לבדוק את הגרסה שלו בתאריכים שונים (על ידי שינוי התאריך המכשיר וכדומה) וכך אוכל לקבל מבעוד מועד דיווחים על תקלות.

לבעלי אנדרואיד - כנראה ייקח עוד שעה-שעתיים עד שיופיע אצלכם העדכון. היאזרו בסבלנות.
לילה טוב ויום עצמאות שמח!
אורי