תפילון לאייפון

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
שלום,
לאחר זמן רב והשקעה רבה (כולל מחשב חדש שקנו לי הוריי וסביי, הוצאת כרטיס אשראי חדש ותשלום של 99$ לחברת Apple ועוד כמה שקלים של עמלה לבנק) התאפשר לי לפתוח חשבון מפתח על מנת להעלות את תפילון לחנות האפליקציות של Apple. שלחתי להם את הגרסה הראשונה, ועכשיו אני ממתין שהם יאשרו לי אותה. מאחר ואני יודע שהם חברה די קפדנית אני לא יכול לדעת אם הם יאשרו לי את האפליקציה כרגע. במידה וכן, לאחר שהיא תאושר היא תהיה זמינה להורדה מחנות האפליקציות. אשתדל לעדכן בהתפתחויות.
כפי שדי ברור מהודעה זו, אני משקיע בתפילון זמן אינסופי וגם כסף רב. אני עדיין לא דורש כסף על התוכנה ואין לי שום תכניות לדרוש עבורה כסף (התורה והתפילה אינן קרדומות לחפור בהם), אך בכל זאת תמיד אשמח לכל סיוע מכל סוג שהוא. הכסף שאני צריך להשקיע בשביל שתפילון יוכל להישאר בחנות מסתכם בכ-100$ בכל שנה, וזה לא מעט בשביל חייל בחובה...
שבוע טוב,
אורי

אורי הולנדר

to tfi...@googlegroups.com
שוב שלום,
לאחר זמן רב ונסיונות חוזרים חברת Apple אישרה את העלאת תפילון לחנות. האפליקציה עכשיו אמורה להיות זמינה לכם כבר עכשיו להורדה.
שבת שלום,
אורי