נסו את גרסאות תפילון הבאות ראשונים!

אורי הולנדר

Dec 31, 2015, 10:42:13 AM12/31/15
to תפילון
שלום,
מייל זה מופנה למשתמשי תפילון באנדרואיד.
אמנם זמן רב לא הוצאתי עדכון לתפילון, אך זה לא אומר שאני לא עובד על אחד.
בשנתיים האחרונות יצאו יותר ויותר מכשירים שאין להם לחצן תפריט מובנה במכשיר. בעקבות זאת החלטתי לשלב אחד משלי בתוך תפילון. הבעיה הגדולה ביותר בכך היא שאני רוצה שתפילון ימשיך לתמוך גם במכשירים הישנים ביותר שיצאו אי פעם, ולכן יצרתי גרסה משלי לשורת התפריטים התומכת לאחור גם במכשירים "עתיקים". קיימת בכך רק בעיה אחת: קשה לדעת איך זה ייראה על כל המכשירים שיש בשוק בלי שיהיו לי אותם.
לכן אשמח אם כל מי שמעוניין לעזור ישתתף בתכנית ה-testing של תפילון. כל מה שנדרש ממי שרוצה הוא ללחוץ על הקישור הבא: https://play.google.com/apps/testing/tfilon.tfilon ותוכלו להוריד את גרסת הניסוי של תפילון עם לחצן התפריט המובנה. ייתכן שיקח קצת זמן עד שגוגל יפיצו את הגרסה למכשיר שלכם אז חכו בסבלנות. אשמח אם כל מי שמשתתף בניסוי ישלח לי מיילים עם תגובות לגבי תפקוד האפליקציה ומה הוא היה רוצה לשפר. כל מי שלא מרוצה יכול תמיד לחזור לגרסה המוצגת בחנות לכולם.
השיטה הזו תמשיך לשמש אותי להבא כך שכל מי שרוצה יכול להשתתף בניסוי ולהמשיך לקבל תמיד גרסאות של תפילון לפני כולם.
ערב טוב,
אורי