Stół do masażu

K Psiurski

to terapiaman...@googlegroups.com
Witam!

Sprzedam stół do masażu stacjonarny trzyczęściowy. Zagłówek regulowany, podnoszony z wycięciem na tważ. Trzecia tylna część, również regulowana. Nogi po zdjęciu sprawią, że stół stanie się kozetką do np terapii manualnej.
2. Przesuwne dwa stopnie ułatwiające wejście na stół.
3. Klin w kształcie soczewki.
--
Zainteresowanych proszę o kontakt na prywatny adres mailowy.

Pozdrawiam, Kazik P.

Mirek

to K Psiurski
Witajcie

Chce kupić jakiś składany stół do masażu, głównie do domu, raczej nei
będe nigdzie z nim chodził a jeśli już to sporadycznie. Czy ktoś używa
jakiś stołów firm innych niż Habys? Czy jeśli już kupować coś to
lepiej z Habysa?

Pozdrawiam Mirek

kurs masaz tajski

to terapiaman...@googlegroups.com, Mirek.M.
na allegro, nowe od 250zl, kilkadziesiat modeli.

kurs masaz tajski

to terapiaman...@googlegroups.com, Mirek.M.
mirek napisal mi bezposrednio na skrzynke, czy przypadkiem takie stoly z allegro nie rozpadna sie pod klientem.

Mirek, stoly sa na gwarancji. Jesli w opisie aukcji nie ma o gwarancji, to pytaj wystawiajacego. Czasami jest opcja przedluzenia gwarancji za doplata, ale wedlug mnie, to zbytecznosc.