Odbiór sanitarny - trzeba, czy nie trzeba...

Robert G

to terapiaman...@googlegroups.com
Witajcie.

Może ktoś jest w stu procentach przekonany jak to ma być.
Otwieram sobie gabinet, mam lokal spełniający wszystkie wymogi, jestem
jednoosobową firmą niezatrudniającą pracowników i... Co z sanepidem?

Czy jest w końcu obowiązek zgłaszania i robienia tzw odbioru, czy nie?
Różne źródła różnie podają, a w kilku miejscach wyczytałem, że jakimś
tam aktem prawnym z bodajże 2013 roku, obowiązek robienia takich
odbiorów w moim przypadku, został zniesiony.

Jak to w końcu jest... muszę to zgłaszać, czy nie muszę? Pierwszy
gabinet zgłosiłem i mi odebrali, było to w roku 2013. Z drugim mam dylemat.

pozdrawiam
Robert G.

Marcin

to terapiaman...@googlegroups.com
Może nie w 100% procentach, ale mój gabinet został zgłoszony w 2011 roku i teraz mam kontrolę co jakiś czas. Na ostatniej dowiedziałem się, że nigdy tak naprawdę nie miałem obowiązku się zgłaszać do sanepidu. Mam wrażenie, że często sami pracownicy sanepidu nie są w stu procentach pewni i nawet jak się zgłaszałem dostawałem za każdym razem sprzeczne informacje, również dotyczące wymogów jakie muszę spełniać, więc dla świętego spokoju to zrobiłem.

Robert G

Użytkownik Marcin napisał:
> Może nie w 100% procentach, ale mój gabinet został zgłoszony w 2011
> roku i teraz mam kontrolę co jakiś czas.
Ja w swoim pierwszym gabinecie też zrobiłem odbiór, ale teraz otwieram
drugi i...
Wyczytałem, że ten odbiór nie jest tak naprawdę obowiązkowy, tylko
pewien nie jestem.
Jedno jest pewne, kiedy mi przyjdą odebrać, to przynajmniej dadzą
zalecenia i nie będą się czepiać sami nie wiedząc czego hehe...
Czy ten drugi zgłaszać, czy nie to właśnie się zastanawiam...

Janek

to terapiaman...@googlegroups.com
chłopie daj sobie spokuj z tym sanepidem ja już mam 20 lat gabinet i żadnej kontroli nie miałem a żeby było śmieszniej na zabiegach miałem osoby które pracują w sanepidzie i jakoś żyję hehehe.
pozdro
Janek

Uwagi odnośnie funkcjonowania grupy Terapia Manualna - POLSKA jak i problemy techniczne proszę zgłaszać na adres Administratora:
byst...@gmail.com
---
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Terapia Manualna - POLSKA” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na terapiamanualnap...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout.