Dane specjalisty, który prowadzi projekt leczniczy - terapię komórkami mezenchymalnymi w Polsce

kurs masaz tajski

to terapiaman...@googlegroups.com

Jarek:

Poniżej obiecane przeze mnie ostatnio dane specjalisty, który prowadzi mój projekt leczniczy - terapię komórkami mezenchymalnymi w Polsce.dr Dariusz Boruczkowski Dyrektor Medyczny Polskiego Banku Komórek Macierzystych

email: dariusz.bo...@pbkm.pl Na powyższy mail można pisać wszelkie pytania, podsyłać opisy swoich chorób itd. Doktor odpowie na każdy mail, tylko musicie uzbroić się w cierpliwość, bo dostaje ich ok. 100 dziennie.

A teraz pół żartem - pół serio. Jak napiszecie, że macie ten mail odemnie, to odpowiada szybciej. Uśmiech Emotikon Kilka osób tak zrobiło i ponoć to działa. Uśmiech Emotikon Gdyby ktoś chciał porozmawiać ze mną na temat leczenia, klinik w Azji itd. itp. przez tel. to proszę niech dzwoni na numer: 503-138-095

P.S.Nie jestem naganiaczem i nie mam żadnych profitów związanych z tym co piszę i o czym informuję ludzi w związku z polskim projektem medycznym dot. komórek macierzystych. Wszystko o czym piszę, mówię, jest moim subiektywnym zdaniem. To tyle - w kwestii jasności ogólnej.

https://www.facebook.com/groups/wzrok/

kurs masaz tajski

to terapiaman...@googlegroups.com

Badania do wykonania w zalaczeniu do wniosku o komorki.

Kolejny tekst Jarka:

Szanowni

W tym poście napiszę jakie badania wysłałem do Chin. Myślę, że warto je zrobić bez względu na wszystko, choćby po to by obiektywnie wiedzieć, czy terapia w jakikolwiek sposób pomogła. Te same badania zostały potem dołączone jako dokumentacja do polskiego wniosku, który przed rozpoczęciem mojego leczenia został złożony do Komisji Bioetycznej.

Na podstawie tych badań, zarówno chińscy, jak i polscy lekarze podjęli decyzję o moim leczeniu. Tego typu badania bardzo dobrze obrazują zdrowie oczu pacjenta i pozwalają na dokładne rozeznanie się w ich aktualnym stanie lekarzom okulistom i neurologom. Jeżeli będziecie je robić, to proście o wyniki na płytce CD. Poza papierowymi wersjami wyników badań te elektroniczne obrazy łatwiej jest wysłać - choćby mailem. Ja nie miałem z tym problemu. Wcześniej jednak pytałem tam gdzie mi je robiono, czy będzie taka możliwość bym dostał je min. w wersji elektronicznej.

1. Rezonans magnetyczny drogi wzrokowej i mózgu. Dobrze obrazuje co się dzieje z nerwami wzrokowymi i korą mózgową.

2. O.C.T. - tomografia komputerowa oczu. Obrazuje dokładnie w jakim stanie są oczy.

3. Angiografia siatkówki. Badanie obrazujące ukrwienie siatkówek oczu.

4. Badania elektrofizjologiczne oczu. Pokazują na ile mimo uszkodzenia są wydajne: siatkówki, nerwy, kora i gdzie jest największe uszkodzenie drogi wzrokowej.

5. Ciśnienie oczu.

6. Pomiar gałek ocznych.

7. Opis okulisty dot. moich oczu. Ten będzie większy, jeżeli oczy były operowane, lub macie jeszcze jakieś dodatkowe schorzenia. U mnie było tego raptem kilka zdań, bo oczy mam zdrowe, tylko nerwy wzrokowe nie.

8. Dokładne badania krwi: morfologia, OB, grupa krwi, kał na nosicielstwo, badania moczu, ponad to ja zrobiłem sobie parat hormon, tarczycowe, hiv, żółtaczkę.

To czegonie dostałem w wersji elektronicznej skanowałem wraz z dokładnym tłumaczeniem na język angielski. Następnie rozsyłałem do klinik drogą elektroniczną. Jeżeli ktoś z Was widzi trochę, pewnie będzie musiał też dostarczyć poza opisem choroby badanie komputerowe pola widzenia itd. No ale mnie posiadacza ślepoty medycznej to minęło.

W razie pytań - jestem do Waszej dyspozycji. Tylko czasami brak wolnego czasu u mnie dlatego proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na moje odpowiedzi.

Pozdrawiam - JarekW

następnym wpisie dokładnie opiszę dlaczego zrezygnowałem z wyjazdu do Chin, a w kolejnym czego można się spodziewać, a czego nie po leczeniu komórkami macierzystymi.

P.S.2 Edytowałem wpis, bo zapomniałem, że moje badania - diagnoza obejmowała również zdjęcie RTG kręgosłupa L. i płuc - klatki piersiowej.

https://www.facebook.com/groups/wzrok/