test

Maria Busłowicz

to terapiaman...@googlegroups.com

k.psiurski

to terapiaman...@googlegroups.com
Ooooo, a lista jeszcze żyje?
--

-----Oryginalna wiadomość-----
From: Maria Busłowicz
Sent: Friday, July 1, 2016 10:39 PM
To: terapiaman...@googlegroups.com
Subject: [TMP] test

Uwagi odnośnie funkcjonowania grupy Terapia Manualna - POLSKA jak i problemy
techniczne proszę zgłaszać na adres Administratora:
byst...@gmail.com
---
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o
nazwie „Terapia Manualna - POLSKA”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości,
wyślij e-maila na terapiamanualnap...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout

FW.

to terapiaman...@googlegroups.com
a możes z chcesz jakiejś porady?

to terapiaman...@googlegroups.com
to jakaś reanimacja listo kochana może Kaziu jesteś właśnie jej
wskrzesicielem
pozdro Janek

to terapiaman...@googlegroups.com
A no to bardzo się cieszę że jestem wskrzesić LM listy. Pozdrawiam serdecznie wszystkich. Kazik

K.Psiurski Wysłane z IPhone

kurs masaz tajski

to Terapia Manualna - POLSKA, k.psi...@op.pl
problem jest taki, ze siadaja listy i fora dyskusyjne, bo coraz wiecej ludzi przenosi sie na fejsbuk, bo z jednego konta mozna korespondowac, prowadzic strone i byc w roznych grupach dyskusyjnych.

moge utworzyc grupe na fejsbuku, np "masazysci i fizjo niewidomi" i dodac dowolna ilosc administratorow. Zeby taka grupa zyla, trzeba zaprosic do niej znajomych, dostarczac tresci, udzielac sie.

nie wiem, jaka jest opinia Jarka Weglorza, zalozyciela naszej listy. I czy znalazlby czas, zeby tam sie udzielac.

janek