fizjoterapeuta poszukiwany,Warszawa i okolice, ból w stawie krzyżowo-biodrowym

butiks...@gmail.com

to Terapia Manualna - POLSKA
Witam serdecznie,

Poszukuje fizjoterapeuty, który mnie zdiagnozuje i przeprowadzi ewentualną terapię manualną.
Proszę o polecenie dobrego fizjo w Warszawie lub okolicach.
Pozdrawiam

Karolina

FW.

to terapiaman...@googlegroups.com
Witam polecam się jestem co prawda technikiem masażystą ale terapia manualna jest mi dobrze znana. mieszkam w rawie mazowieckiej . jak odległość ci odpowiada odpisz Pozdrawiam FW.
Uwagi odnośnie funkcjonowania grupy Terapia Manualna - POLSKA jak i problemy techniczne proszę zgłaszać na adres Administratora:
byst...@gmail.com
---
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Terapia Manualna - POLSKA” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na terapiamanualnap...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout.

Avast logo