FW: Karar Sizin

MEHMET BARAS

to alesz...@hotmail.com, co...@superonline.com, edaa...@hotmail.com, eren...@hotmail.com, faruk...@yahoo.com, fer...@yahoo.com, TerakkiPearl...@googlegroups.com, halim...@hotmail.com, is...@dinamo.fm, mi...@highlandersiti.com, n.er...@ttnet.net.tr, merve...@yahoo.com, tayfu...@ttnet.net.tr, yunus...@tnn.net, ical...@yahoo.com

>From: "AYCA TULUCE" <ayca....@gmail.com>
>To: 'aLeV öZeRk' <alev...@superonline.com>,<arzu...@hotmail.com>,"mesut
>ceyhan" <arm...@hotmail.com>,"ARZU TORAMAN" <arzut...@gmail.com>,"AYTEN
>HN" <sea_...@hotmail.com>,"AYTUL CANTEZ" <cant...@hotmail.com>,"'AHMET
>DINLER'" <ahmetdi...@yahoo.com>,"ZARIFE"
><aysegul...@hotmail.com>,"'Gocmen, Ceyda'"
><Ceyda....@soros.com>,"ORAK CAN MAHMUTOGLU"
><canliya...@hotmail.com>,"'M.Erdinc Cantekinler'"
><cante...@hotmail.com>,"DEFNE ETIZ" <de...@hotmail.com>,'DİDEM
>ÇORBACIOĞLU' <didem.co...@heytekstil.com>,"DENIZ BILALOGLU"
> [...]

Siz siz olun MSN'den hava durumunu ögrenmeden evden çikmayin!
http://www.msn.com.tr/havadurumu/