Fwd: FW: Fwd: FW: İlet: FW: [ahenk] ATATURK'UN BIR ANISI

ZeLâL

to ara...@hotmail.com, basak...@hotmail.com, cananr...@hotmail.com, didem...@hotmail.com, Gen Yapı Denetim, Gülnur Üreten, hbi...@gmail.com, hami...@gmail.com, mailisteyenpa...@googlegroups.com, mecit...@hotmail.com, psych...@hotmail.com, sso...@hotmail.com, TerakkiPearl...@googlegroups.com, Umut Özkal, yenita...@yahoogroups.com

From: ÞADUMAN KAYA <sadu...@yahoo.com>
Date: 12.Haz.2007 20:00
To: burcu tomacoglu < btoma...@oyakbank.com.tr>, celileerik < celil...@mynet.com>, ebru savur < ebru...@hotmail.com>, fatma giresunlu <giresun...@hotmail.com>, Zeynep Zanbak� < zeynep....@gmail.com>, tugba yuce < tugba...@hevokullari.k12.tr>, saniye tutuncuoglu < sani...@hotmail.com>

> [...]
>peyniri yedi. Cok begendigini soyledi. Sonra birlikte koske kadar gittik.
>    Oradakilere su emri verdi;
>    "Bu anamizi alin burada iki gun konuk edin. ( "Anani da al git"
>diyenler
>var artik zamanimizda )
>    Sonra koyune goturun. Giderken de kendisine uc inek verin benim
>armaganim olsun."
>    ORTADA DOLASAN SACMASAPAN MAILLERI 10 KISIYE YOLLAMAK YERINE,
>    BU TUR YAZILARI HERKESE YOLLARSAK BELKI ATAMIZIN DEGERI DAHA COK
>ANLASILIR. BELKI BAZILARI DA VATANDASLA NASIL KONUSULACAGINI DAHA IYI

Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.

From: "begüm bakir" <bgmb...@hotmail.com >
To: beg...@yahoo.com
Date: Mon, 11 Jun 2007 13:42:10 +0000
Subject: FW: Fwd: FW: İlet: FW: [ahenk] ATATURK'UN BIR ANISI

>From: "muratcan koçdemir" < muratcan...@hotmail.com>
>Subject: FW: Fwd: FW: Ä°let: FW: [ahenk] ATATURK'UN BIR ANISI
>Date: Mon, 11 Jun 2007 01:11:22 -0700

>Don't miss your chance to WIN $10,000 and other great prizes from Microsoft
>Office Live http://clk.atdmt.com/MRT/go/aub0540003042mrt/direct/01/

Spam filtresi ile virüslere karsi en güvenilir koruma, MSN PC Koruma'dan
geçer. http://www.msn.com.tr/security/

From: Sabahat Türkinan <stur...@msn.com>
To: gulsaç <guls...@yahoo.com >
Date: Fri, 4 May 2007 03:43:37 +0000
Subject: FW: İlet: FW: [ahenk] ATATURK'UN BIR ANISI

Date: Thu, 3 May 2007 20:33:00 +0300
From: tanl...@yahoo.com.tr
Subject: İlet: FW: [ahenk] ATATURK'UN BIR ANISI
To: ahmet...@superonline.com

Not: yönlendirilen mesaj eklendi.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com
--İletilen İleti Eki--
From: zeyyat...@hotmail.com
To: tanl...@yahoo.com.tr
Subject: FW: [ahenk] ATATURK'UN BIR ANISI
Date: Thu, 3 May 2007 13:35:41 +0000

> [...]
> BU TUR YAZILARI HERKESE YOLLARSAK BELKI ATAMIZIN DEGERI DAHA COK
>ANLASILIR. BELKI BAZILARI DA VATANDASLA NASIL KONUSULACAGINI DAHA IYI

Siz de iletişimin evrimine katılın!
http://www.communicationevolved.com/tr-tr/

Windows Live Messenger ile kendinizi anýnda ifade edin! Windows Live Messenger!