Merhaba arkadaşlar,
Dün Telegram üzerinden bir sesli sohbet denemesi gerçekleştirdik. Ancak yaşanan bazı teknik sorunlar nedeniyle sohbetimizi Google Meet’e taşıdık ve burada çok daha verimli ve sorunsuz bir deneyim elde ettik.
Bu doğrultuda topluluk sohbetlerimizi artık Google Meet üzerinden yapmaya kesin olarak karar verdik.
Her salı saat 21.00’de düzenli olarak Google Meet üzerinden bir araya gelerek sohbet edecek, fikir paylaşacak ve topluluğumuzla iletişimimizi sürdüreceğiz.
Ayrıca kullanılacak Google Meet bağlantısı sabit olup değişmeyecektir. Bu nedenle her hafta aynı link üzerinden doğrudan katılım sağlayabilirsiniz.
Katılım için herhangi bir onay veya istek göndermenize gerek yoktur.
Engelsiz Android olarak topluluğumuzla olan bağımızı güçlendirmeye ve düzenli buluşmalar yapmaya devam edeceğimizi duyururuz.
💙 Görüşmek üzere!
Engelsiz Android, Android erişilebilirliğine dair her içerik burada.
Telegram
Destek Hattı
Telegram Gurubu
E-Posta Adresimiz: