YANDEX'İ NASIL TAMAMEN KALDIRABİLİRİM?

Mert Karagüzel

to temizp...@googlegroups.com
    Merhabalar değerli arkadaşlar; ben bugün bilgisayarıma KMPlayer'ı kurdum.
O programla beraber Yandex de kuruldu.
Ben arama kutusundaki, tüm programlardaki, yereldisk c'deki yandex'li bütün öğeleri sildim.
Ancak, internetimin eklentilerinde birkaçtane öğesi görünmektedir.
Acaba bunu tamamen bilgisayarımdan kaldırmanın bir yolu var mıdır?
İlgileriniz için teşekkür ederim.

Saygılar.

ziya.vatansever

to temizp...@googlegroups.com
merhaba, aynı işler benim;de başıma gelmekte.. en sağlıklı yöntem başlat tuşu r harfine basarak çalıştıra! regedit yazıp entırlayın, sonra HKEY_LOCAL_MACHINE öğesinde bulunan SOFTWARE öğesinin içine sağ ok ile girin.. ctrl f harfine basarak yandex yazıp entırlayarak aratın, bulduğunuz öğeleri delete tuşu ile siliniz, sonra ef 3 basarak tekrar tekrar aratarak bulduğunuz yandex ile ilgili tüm dosyalarda delete kullanarak kurtulunuz, saygılarımla..
--
Bu iletiyi temizpaylasim grubuna üye olduğunuz için aldınız.
Bu grupta Sadece bilgisayar ve telefon uygulamaları hakkında bilgi ve program paylaşılmaktadır. Konu dışı iletilere kesinlikle yanıt vermeyiniz, şikayet görüş ve önerilerinizi tpay...@gmail.com adresine gönderiniz.

Mert Karagüzel

to temizp...@googlegroups.com
    Merhabalar; ilgileriniz için teşekkür ediyorum.
Allah razı olsun.
Şimdi ben hep bu şekilde yaparsam, yalnız yandex ile ilgili olanları silerim değil mi?
Yandex isimli başka bir şey olamaz   herhalde.
Amma da çok öğe varmış.
Sil sil bitmiyor.
inşallah kızmamışsınızdır.

Saygılar.

ziya.vatansever

to temizp...@googlegroups.com
allahü teala cümlemizden razı olsun, yahoo neden kızayım? hazreti ali kerem allahü veçhe dememişmi bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum diye.. paylaşılmayan bilgi bilgi değildiiiiiiiiir, ben öğrendim sende öğren biliyorsam başım gözüm üstüne bilmiyorsam laf kalabalığından imtina ederim.. yinede düzelttiğine sevindim, tabi çok öğe olacak silmeye devaam, kolay gelsin..

volkan özdemir

to temizp...@googlegroups.com
merhabalar,tarayıcındaki eklenti menüsünden yandex i kaldırman gerekir
sağlık ve başarı dileklerimle
volkan özdemir
sizde dünyanın en kolay yönetilen web sitelerimizden birine hemen sahip olun
web kimliğinizi oluşturun
insanlara faydalı paylaşımlarda bulunun
twitter'ın, facebook'un kirli dünyasında kendinizi ve ailenizi kurtarın
kendi dünyanızı yaratın
sevgili öğretmenler
ders haneler kapanıyor
sizde internet üzerinde ücretli, ücretsiz
ders hanenizi yaratın
hemen arayın görüşelim
0530 178 53 30
bi...@volkanyazilim.p.ht
volkan...@volkanyazilim.p.ht
tüm web paketlerimiz
yıllık sadece 50 tl
2 gb alan
100 gb ziyaretci trafiği
2 e-posta
2 alt etki alanı
http://www.volkanyazilim.p.ht

engin albayrak

to temizp...@googlegroups.com
    Merhaba. Bir uygulamayı bilgisayardan kaldırmanın yolu o programı gördüğümüz yerlerden silmek değildir. denetim masası / programlar ve özellikler içerisinden uygulamanızı bulup kaldırmanız gerekir. Yandex gibi uygulamalar ayrıca internet explorer ve mozilla firefox gibi tarayıcılara arama sağlayıcıları ekliyor. Bunları ise söz konusu programların içinden “arama sağlayıcılarını yönet” veya buna benzer bir komutu çalıştırarak temizleyebiliyorsunuz. Bu işlemler her bir tarayıcı için farklılıklar göstermektedir.
to temizp...@googlegroups.com
    Merhabalar; bendeki Yandex programlar ve özelliklerde görülmüyor.
Ben onu yereldisk c'deki yerlerinden sildim.
Bir de tüm programlar içindeki kısa yolunu da sildim.
Bir tek İnternet Explorer'daki eklentilerde kaldı.
Bazen internetteyken taba basınca da Yandex ile ilgili bir şeyler çıkıyor.
Acaba ben nasıl bir yol izleyebilirim de tamamen kurtulabilirim?
Eklentilerin içerisinde de hepsini devre dışı bıraktım; ama bazılarında kaldır seçeneği geçersiz görünüyor.
    İlgileriniz için teşekkür ederim.

Saygılar.
to temizp...@googlegroups.com
    Merhabalar; teşekkür ediyorum.
Ancak, arama sağlayıcılarında bir tek Yandex görünüyor.
Acaba nasıl bir yol izleyebilirim?

engin albayrak

to temizp...@googlegroups.com
    Ekteki dosyayı çalıştırın. Böylece google arama sağlayıcıyı eklemiş olacaksınız.
to temizp...@googlegroups.com
    Oradaki “yok” ifadelerinin anlamı başka. İki adet “yok” ifadesi yer alıyor.
birincisi “Arama önerileri” özelliğini, ikincisi ise “En iyi sonuç” özelliğini ifade ediyor.
internet explorer 8 kullanıyorsanız, adres satırındayken bir kez tab bastığınızda “google’da ara” ifadesini duyacağınız bir yazı alanıyla karşılaşacaksınız. buraya yazacağınız ifadeler doğrudan google üzerinde aranır.
ie9, 10 veya 11 kullanıyorsanız, adres satırında “”google’de ara” kullanarak adres ve arama” ifadesini duyacaksınız. yani, buraya tam ve doğru adres girdiğinizde girdiğiniz adrese , eksik veya yanlış adres girdiğinizde ise google arama sayfasına yönlendirilirsiniz.
to temizp...@googlegroups.com
Evet, aynen öyle.
to temizp...@googlegroups.com
        arama sağlayıcıları listesinde bing varsa seçip varsayılan yap diyebilirsiniz. yoksa, mesela skype kurarken karşınıza çıkan “bing’i arama sağlayıcısı olarak ayarla” onay kutusunu işaretli bırakmanız yeterlidir.
to temizp...@googlegroups.com
    Merhabalar; bende ilk internet kuruluyken Bing varsayılan arama motoruydu.
Ben onun üzerine gelerek, onu devre dışı yapmıştım.
Bunu yapmamın nedeni de; belki körcül değildir, aynı toolbar gibi bir şeydir diye yapmıştım.
Acaba iyi mi yaptım?

Mert Karagüzel

to temizp...@googlegroups.com
    Merhabalar; ben bir de şunu yazmayı unuttum:
Ben internetin eklentilerindeki, arama sağlayıcılarındaki; programların tarayıcıma arama sağlayıcıları önerisinde bulun kutucuğunun işaretini kaldırdım.
Bunu da yine, körcül olmaz, istem dışı bir şey olur düşüncesi ile yapmıştım.

Sencer Kadir

to temizp...@googlegroups.com

Yandex , Türkiye ofisini açmasıyla birlikte bir çok popüler programlarla anlaşıp kurulum sırasında yandex tarayıcısı da kuruyor bir çok kullanıcı kurulum sırasında ingilizce ifadeler yer aldığı için program sözleşmesi vb. zannedip yandex’i yüklüyor. Yandex’in google’dan farklı bir çok özelliği bulunmasına rağmen yandex’in Türkiye internet pazarında izlediği bu strateji kullanıcıların canını çok sıkmakta ve yandex’i gerçekten kullanmak isteyenler bile bu tür oyunları sevmedikleri için yandex tarayıcısını silmekte.

Yandex’i bilgisayarınızdan, web tarayıcılarından tamamen kaldırmak ve silmek için lütfen aşağıda anlattığımız maddeleri dikkatli şekilde uygulayın. Peki bu aşağıdaki maddeler hangi sorulara cevap verecek derseniz onlarıda listeleyelim ;

Yandex Nasıl Silerim ?

Yandex’i Nasıl Kaldırım ?

Yandex browser bilgisayardan nasıl silerim ?

Yandex Arama motorunu nasıl silerim?

Yandex  Ana sayfasını nasıl değiştiririm?

- Yandex İnternet Explorer’dan Nasıl Kaldırılır ?

İnternet explorer tarayıcımıza giriyoruz Ayarlar/ internet seçeneklerine tıklıyor açılan sayfada programlar menüsüne girip Eklentileri yönete tıklıyoruz Açılan listede yandex’i seçip aşağıdaki kaldır tuşuna basıyoruz.

-Yandex Google Chrome’dan Nasıl Kaldırılır ?

Google Chrome tarayıcımıza giriş yapıyoruz. sağ üst köşedeki anahtar işaretine tıklıyor ayarlar seçeneğine giriyoruz. açılan sayfada sol menüde Geçmiş/uzantılar/ ayarlar seçenekleri mevcut ayarlar sekmesinde olduğumuzdan emin olup tekrar tıklıyoruz.  Orta menüde Arama başlıklı seçeneği buluyor, arama motorlarını yönet’e tıklıyoruz çıkan pencerede Yandex’i silip istediğimiz arama motorunu ayarlıyoruz.

-Yandex Mozilla Firefox’dan Nasıl Kaldırılır ?

Mozilla Firefox tarayıcımıza giriş yapıyoruz. Adres Çubuğunun hemen yanında arama çubuğu mevcuttur, sağ üst kısımda oradaki aşağı ok işaretine tıklayıp arama motorlarını yönet’e giriş yapıyor yandex’i seçip kaldır seçeneğine tıklıyoruz ve yandex arama motorundan kurtuluyoruz.

- Yandex browser bilgisayardan nasıl silerim ?

Yandex Tarayıcısınını bilgisayarından kaldırmak isteyen kullanıcılar Başlat/Denetim masası/Program Ekle-Kaldır seçeneğinde listenen programlar içerisinde yandex’i  seçip kaldır butonuna tıklamanız yeterlidir.

Yılmaz ARSLAN

to temizp...@googlegroups.com
merhaba arkadaşlar.
masa üstü bilgisayarıma, win 7 kurdum.
daha önce engin hocanın paylaşmış olduğu outlooku da kurdum.
her şey gayet güzel
yanlız jawsun Eloquence sesi ve benim spiker okunmamış iletilerin okunmamış olduğunu söylemiyor, ama nvd söylüyor.
acaba nvd'da ne gibi bir fark var da o okuyor jaws ve sipiker okumuyor.
bilgisi olanlardan yardım bekliyor, esenlikler diliyorum.

Engin Albayrak

to temizp...@googlegroups.com

Merhaba.

Soruyu yanıtlamadan önce, programın güncel sürümünün indirme adresini gönderiyorum. 25 ağustos tarihli güncel sürümü şuradan indirebilirsiniz:

https://yadi.sk/d/YPhXsyAqbMHVB

Jaws’ın grafik etiketleme özelliğini kullanarak bu sorunu çözmeyi deneyebilirsiniz.

Öncelikle, outlook express penceresindeyken insert+v basarak ayar penceresini açın.

Arama satırına gra yazın ve yön tuşlarıyla “grafikler” ifadesini bulun.

“hepsi” ifadesini duyuncaya dek Boşluk çubuğuna, sonra da enter tuşuna basın.

Ardından, bir okunmamış ileti bulun ve bu iletiyi açmadan, ileti üzerindeyken insert+jaws imleci tuşlarına basın.

Ctrl + sağ ve sol yön tuşlarıyla dolaşarak, bu iletinin adının sol tarafındaki, ileti adına en yakın olan “grafik” ifadesini bulun.

İnsert+g basın ve açılan pencereye “okunmadı” gibi bir şey yazıp enter basın.

Engin Albayrak

E-posta gönderin

Skype'tan çağrı yapın!

Facebook'ta bulun!

Kimden: temizp...@googlegroups.com [mailto:temizp...@googlegroups.com] Yerine Yılmaz ARSLAN
Tarih: 10 Eylül 2014 Çarşamba 02:25
Kime: temizp...@googlegroups.com
Konu: "Temiz Paylaşım" Engin hocanın paylaştığı outlooku kullanan var mı

--
1. Temiz paylaşım grubunda Sadece bilgisayar ve telefon uygulamaları hakkında bilgi ve program paylaşılmaktadır.
2. Konu dışı iletilere kesinlikle yanıt vermeyiniz.

Temiz paylaşım grubuna yayın göndermek için:

Yılmaz ARSLAN

to temizp...@googlegroups.com
merhaba engin hocam. öncelikle çok teşekkür ederim.
dediğiniz gibi yaptım. bu sefer de okunmuş olanları da okunmadı diye okuyor.
güncel sürümü indirmeden denemek istedim. şimdi de güncel sürümü indirip deneyeceğim.
acaba üzerine kursam olur mu yoksa kaldırmam lazım mı. saygılar ve sevgiler.

Engin Albayrak

to temizp...@googlegroups.com

Üzerine kurabilirsin.

Kimden: temizp...@googlegroups.com [mailto:temizp...@googlegroups.com] Yerine Yılmaz ARSLAN
Tarih: 10 Eylül 2014 Çarşamba 12:56
Kime: temizp...@googlegroups.com

Mert Karagüzel

to temizp...@googlegroups.com
    Merhabalar; üzerine kurabilirsin denildi bu programla ilgili.
Müsadeniz olursa bununla ilgili buradan bir soru sorabilir miyim?
    Acaba bir programın sürümleri güncellendiğinde, güncel sürümün eski sürümün üzerine kurulup kurulamadığını nasıl anlayabiliriz?
Bunun bir yolu mu var, yoksa deneme yanılmayla mı keşfediliyor?

Saygılar.