lg webos tv ler için önemli bir kısayol

fatih aktaş

to temizp...@googlegroups.com
merhaba arkadaşlar. sizlerle yeni keşfettiğim lg webos tv için sesli
rehberi etkinleştirmenin yeni bir kısayolunu paylaşmak istiyorum.
önceden sesli rehberi açmak veya kapatmak için asistan tuşuna basıp
sesli rehberi aç veya sesli rehberi kapat dememiz gerekiyordu. bazen
asistan sesli rehberi aç sözümüzü anlamıyor ve sesli rehberi açmak
için birhayli uğraşıyorduk. biliyorsunuz android tv lerde ekran
okuyucuyu açmak için ses açma ve kısma tuşlarına uzunca bastıımızda
ekran okuyucusunu devreye sokabiliyoruz. fakat lg webos tv lerde bu
mümkün olmuyordu. her ne kadar android tv lerdeki kadar kolay olmasa
da lg webos tv lerde de internet olmadan asistana konuşmadan ekran
okuyucuyu açabiliyoruz. bunun için önce sesi tamamen kısmaya yarayan
mute tuşuna basılı tutuyoruz. karşımıza ayarlar menüsü çıkıyor. ve
doğrudan erişilebilirlilik seçeneğinin üzerinde oluyoruz. burada bir
kes sağ ok yapıyoruz. ve sesli rehber üzerine geliyoruz. burada tamam
tuşuna basıyoruz. daha sonra bir kez yukarı ok yapıyoruz. yine tamam
tuşuna basıyoruz. artık sesli rehber konuşmaya başlıyor. kısaca bir
kez daha yazayım. önce mute tuşuna uzunca basıyoruz. sonra sağ ok
sonra tamam sonra yukarı ok ve yine tamam. işte bu şekilde sesli
rehberi internet olmadan asistan kullanmadan açıp kapatabiliyoruz.
umarım bu bilgi yardımcı olur.

--
Saygılar...

Sadık Parla

to temizp...@googlegroups.com
Merhaba,
Evet, ben hep böyle açıyordum zaten kardeşim.
Akıllı kumandalar da bu şekilde çalışıyor ama, diğer normal kumandalar da da çalışıyormu bu kısa yol onu bilmiyorum.
Selamlarımla.

iPhone’umdan gönderildi

> [...]
> --
> 1. Sadece bilgisayar ve telefon uygulamaları hakkında bilgi ve program paylaşılmaktadır.
> 2. Konu dışı iletilere kesinlikle yanıt vermeyiniz.
> Temiz paylaşım e-posta grubuna yayın göndermek için:
> temizp...@googlegroups.com
> şikâyet, istek ve önerileriniz için:
> mealb...@gmail.com
> Üye olmak için:
> temizpaylas...@googlegroups.com
> adreslerini kullanın.
> ---
> Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "temizpaylasim" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

erol çorbacı

to temizp...@googlegroups.com
bir şey daha: internet olmadan asistan iş yapıyor diye hatırbıyorum. yanbış mı?

iPhone’umdan gönderildi

> Sadık Parla <sadik...@gmail.com> şunları yazdı (10 Haz 2021 07:17):
>
> Merhaba,
> Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/temizpaylasim/ED884F39-0657-473F-89D5-63844EE265D9%40gmail.com adresini ziyaret edin.

Sadık Parla

to temizp...@googlegroups.com
Merhaba,
Hayır erolum, internet olmadan televizyonun asistanı iş yapmıyor, internete bağlayın gibi bir uyarı çıkartıyor.

Selamlarımla.
iPhone’umdan gönderildi

> erol çorbacı <erol...@hotmail.com> şunları yazdı (10 Haz 2021 17:19):
>
> bir şey daha: internet olmadan asistan iş yapıyor diye hatırbıyorum. yanbış mı?
> Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/temizpaylasim/VI1P195MB06568F1188D6CA8D67569847C2359%40VI1P195MB0656.EURP195.PROD.OUTLOOK.COM adresini ziyaret edin.

Ferhat Selvi

to temizp...@googlegroups.com
günaydın arkadaşlar hazır bu cihazlar hakkında konuşmaya başlamışken ben de bu cihazlarla ilgili bir şey sormak istedim. Uzun zamandır apple tvye bağlanamıyorum bana ağ hatası uyarısı veriyor. televizyon yeni sayılır alalı daha 3 yıl oldu. önceleri bağlanabiliyordum ama uzunca bir zamandır böyle bir durumla karşıkarşıyayım. böyle bir durumla karşılaşan varmı veya bu konuda bir fikli olan varmı? iyi günler dilerim.

iPhone’umdan gönderildi

> Sadık Parla <sadik...@gmail.com> şunları yazdı (10 Haz 2021 19:38):
>
> Merhaba,
> Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/temizpaylasim/D5931A82-8E7D-4FF1-9F5B-B95CDFB2D536%40gmail.com adresini ziyaret edin.

bilalbaşkuyu

to temizp...@googlegroups.com

fatih aktaş

to temizp...@googlegroups.com
merhaba. bu cihazlar güzel ama neredeyse hiçbir uygulamayı okumuyor.
bu konuda change org kampanyası başlatmayı düşünüyorum. destek
olurmusunuz

--
Saygılar...