funkcja wypinania w czasie upadku NTN

Krzysztof Polak

Mar 8, 2024, 2:53:53 PMMar 8
to telem...@googlegroups.com

Witaj grupo,

Z tego co udało mi się znaleźć do tylko Meidjo ma funkcję wypinania w czasie upadku. Czytałem, że można tam ustawić siłę wypięcia (osobne ustawienia niezależne od sprężyn naciskowych).

Czy komuś się to sprawdziło/zadziałało?

Czy 22 Lynx ma coś takiego? Również ciekawe, że do Lynxa nie ma stoperów.

Kilka lat temu złamałem kostkę na Cobrach Rotteffelii. Narta nie wypięła się gdy skręcało mi nogę i poczułem “trach”. Od tej pory mam spory lęk przed tego typu zdarzeniami więc szukam czegoś z awaryjnym wypięciem.

Pozdrawiam telemarkowców

Krzysiek

Grzesiek Rogowski

Mar 8, 2024, 4:57:18 PMMar 8
to telem...@googlegroups.com
Meidjo kilka razy mi wypięło przy dużych obciążeniach. Właściwie pod koniec zrobiło się to problemem, bo wypinało za łatwo i z czasem musiałem zacząć zwiększać siłę trzymania kłów blokując lewarek kłów jak do chodzenia. Tak było w Meidjo 2. Myślę, że nałożyło się na to również jakieś zużycie insertów w butach. W końcu 8 lat robi swoje. Teraz w Meidjo 3 i nowych butach tego problemu nie ma w ogóle. Albo przynajmniej na razie.

Pozdrawiam,
Gr.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Krzysztof Polak

Mar 9, 2024, 2:30:09 AMMar 9
to telem...@googlegroups.com