Scarpy T4, a szerokie narty

Marcin Kulosa

Jan 1, 2024, 3:50:45 PMJan 1
to telem...@googlegroups.com
Cześć
Jeżdżę już jakiś siódmy rok na zastawie Scarpa T4, Targa Ascent i Dynastar Altitrail Vertical 178cm (105-74-92) i jako że już prawie nie zaglądam na stoki to chciałbym jakieś szersze deski. Obecne mają pod butem 74mm lecz zastanawiam czy T4 jako że są niskim butem dadzą radę nad szersza nartą zapanować. Nie myślę tu o jakichś ekstremach ale o jakiejś uniwersalnej narcie może do 90mm pod butem... a może całe moje przeświadczenie że niski but nie nadaje się do szerokich nart jest błędne...
Czy macie jakieś doświadczenia lub przemyślenia na temat jazdy w tych butach na jakichś szerszych nartach?

asdwa

Jan 3, 2024, 5:03:24 AMJan 3
to telem...@googlegroups.com

Hej, T4-órki to fajne buciszcze i nadają się do nart +- 90 w pasie ale typu leśno awanturniczych ( z łuską np.). Jak chcesz mocniejszą nartę bardziej zjazdowo free to zdecydowanie celuj w T2, T2x używki itp. wyraźnie lepsze wrażenia zjazdowe. Gdybyś przymierzał się do nowych kaczek T2 eco

to poważnie rozważył bym jednak pójście w system NTN ,
lynxy, Inwild do tego buty z pinami, inna jakość  no i przyszłościowe

AS
--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

coma...@gmail.com

Jan 11, 2024, 1:27:41 AMJan 11
to telemark.pl
Dzięki za odzew
Do NTN na pewno kiedyś dojdę. Na razie chciałem zrobić tylko update samych desek żeby zyskać trochę więcej flotacji, bo reszta zestawu w sumie mnie na ten czas satysfakcjonuje.