lekkie/miękkie ntn buty?

Krzysztof Polak

to telem...@googlegroups.com
Czy ktoś w ogóle widział gdzieś jakieś buty ntn nie skorupy?
Nie mogę nic takiego znaleźć. Szukałem czegoś lekkiego typu scott excursion z ntn ale nic nie znajduję.
Czy to jakaś zasada jest, że takich nie produkują?

Krzysiek

asdwa

to Krzysztof Polak, telem...@googlegroups.com
Nie ma czegoś takiego jak lekkie skorupy ntn :D

Czekam całe zimy na 3 klamrowy 3 kilowiec.  Już był , Tx, no to jakiś gupek w scarpie go zatopił. Podobno ma coś być na jesień.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „telemark.pl”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

"Antoni Grzymała (antoszka)"

to telem...@googlegroups.com, Krzysztof Polak
No ja też czytałem, że na kolejny sezon ma się coś naprawdę lekkiego pojawić, ale czy to będzie bardziej à la Alaska, czy T4, to nie wiadomo chyba.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

asdwa

to Antoni Grzymała (antoszka), telem...@googlegroups.com, Krzysztof Polak
Trudno pożenić światy różne.
Możliwe że sie załapie jeszcze na roteffele explorer. Pod koniec.paździermika czuwam :)

Wojciech Szczepańczyk

to telem...@googlegroups.com, Antoni Grzymała (antoszka), Krzysztof Polak
Chyba najlżejsze to Crispi Shiver. Katalogowo 1600g, trzy klamry. Cholewka obniżona, ale skorupa ta samo co Crispi Evo.

Przemyslaw Zdroik

to telem...@googlegroups.com
Krzyśku,
Też przez to przechodziłem - przeszukiwanie Internetu żeby znaleźć to najbardziej uniwersalny zestaw.
Praktycznie skończyło się na treningu na sucho (przysiady, przysiady, przysiady)  a potem 3 dni na przygotowanych stokach na śladówkach, (90mm) z super miękkimi butami i zapięciami SNS-BC.

Miałem to szczęście, że kupiłem sobie jak jeszcze były dostępne Scarpa TX (3 klamry) i ich używam, ale tylko na przygotowanych trasach, a i tam nie zawsze. W "teren" raz je zabrałem i już więcej tego nie robię, z tym zastrzeżeniem, że ja chodzę raczej nisko, poniżej 1600m.

Pozdrówka
Przemek

Krzysztof Polak

to telem...@googlegroups.com
TX to nadal dość “sztywny” ekwipunek. Ciekawe dlaczego nie ma nic lżejszego i bardziej miękkiego do NTN.
Bo np fajnie by było mieć narty z wiązaniami mejdjo, do których można by założyć czasami lżejsze a czasami twardsze buty w zależności od terenu. Pod tym względem 75mm są na razie bezkonkurencyjne

pozdrawiam
Krzysiek