Moja telemarkowa wyprzedaż

Krzysztof Polak

to telemark.pl
Moja telemarkowa wyprzedaż (zdjęcia na życzenie):
Buty Rossignol BC X5 75mm, rozmiar 42. Nowe. Cena 250 zł
Buty Scarpa TX Pro Men, NTN, rozmiar 250 mm, skorupa 291, używane. Cena 500 zł
Narty telemarkowe K2 Brightside 167cm 132/90/115, wiązania NTN Rottefella Freeride S, używane. Stan dobry. Cena 850 zł
Wiązania Voile 3-pin Cable. Jak nowe – raz zamontowane do testu. Cena 350 zł.
Wiązania Rottefella Cobra R4, używane. Cena 100 zł
Ceny podałem razem z wysyłką.

Mat Nych

to telem...@googlegroups.com
Witam,
Proszę o zdjęcia nart na adres mailowy nychm...@interia.pl

Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, otwórz https://groups.google.com/d/msgid/telemarkpl/73A3E863-7C13-48AB-953D-D02C3ED261C5%40swps.edu.pl.

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Ja poproszę 3PIN CABLE

Andrzej Stanek

Krzysztof Polak

to telem...@googlegroups.com
Hej, zdjęcia w załączeniu.
Mogę odkręcić od tych nart (Alpina Discovery 180cm) albo wysłać razem z nartami za dopłatą 150 zł,
Krzysiek

IMG_3493.jpegIMG_3494.jpegIMG_3495.jpegIMG_3496.jpeg

daniel...@gmail.com

Jan 22, 2024, 6:39:59 AMJan 22
to telemark.pl
Hej, czy wiązania Rottefella Cobra są jeszcze dostępne?

Krzysztof Polak

Jan 22, 2024, 7:44:16 AMJan 22
to telem...@googlegroups.com

Tak, muszę wejść na strych :)

Zrobię zdjęcia i Ci wyślę

Pozdrawiam

Krzysiek

[...]

Daniel

Jan 22, 2024, 9:14:37 AMJan 22
to telemark.pl
Super, będę wdzięczny za zdjęcia :)

Krzysztof Polak

Jan 23, 2024, 11:02:42 AMJan 23
to telem...@googlegroups.com

Tak to wygląda...

IMG_3999 Large.jpeg
IMG_4001 Large.jpeg
IMG_4002 Large.jpeg
IMG_4003 Large.jpeg
IMG_4004 Large.jpeg

Daniel Chrobak

Jan 23, 2024, 11:44:53 AMJan 23
to telem...@googlegroups.com, Krzysztof Polak
Dziękuję, no piękne! Jaka to jest długość? I to jest cały zestaw potrzebny do zamontowania na nartach?

DCh

Michal Bluj

Jan 23, 2024, 11:50:49 AMJan 23
to telem...@googlegroups.com
Śmieszne, bo też w tych dniach chciałem zapytać, czy te wiązania są jeszcze dostępne. Pewnie śnieg (i ferie) tak działa ;)
W każdym razie jeśli kolega Daniel nie byłby ostatecznie zainteresowany to ja bym reflektował.
Tak poza tym, jeśli ktoś szuka używanego sprzętu (szczególnie kompletów narty + wiązania) to zawsze coś się znajdzie na OLX lub Allegro...

Michał

Krzysztof Polak

Jan 23, 2024, 11:53:08 AMJan 23
to Daniel Chrobak, telem...@googlegroups.com

W opisach jest: “fits size 23 – 32 mondo”

W zeszłym roku demontowali z moich nart i to wszystko co dostałem. Raczej nie widzę, żeby czegoś brakowało.

Daniel Chrobak

Jan 23, 2024, 11:56:25 AMJan 23
to telem...@googlegroups.com, Krzysztof Polak
Rozumiem, to uderzam na priv :)

DCh

Daniel Chrobak

Jan 23, 2024, 12:09:26 PMJan 23
to telem...@googlegroups.com, Michal Bluj
Owszem, śnieg działa :) Od dawna chciałem spróbować telemarku i chyba jestem blisko. Buty już mam, narty do mnie jadą. Jak wszystko dobrze pójdzie, to mój pierwszy będzie taki: K2 World Piste + Rottefella Cobra + Garmont Gara.

DCh

Paweł z 3miasta

Jan 24, 2024, 10:39:30 AMJan 24
to telemark.pl
Byłbym zainteresowany Rottkami Cobra. Jaka długość kabli ?
Czy mogę prosić o zdjęcie ?

Paweł z 3miasta

Jan 24, 2024, 10:41:33 AMJan 24
to telemark.pl
Ach znalazłem zdjęcia to tylko pytanie czy aktualne.

Pozdrawiam,
Paweł

Krzysztof Polak

Jan 24, 2024, 10:46:42 AMJan 24
to telem...@googlegroups.com

już sprzedane

From: telem...@googlegroups.com <telem...@googlegroups.com> on behalf of Paweł z 3miasta <baltic....@gmail.com>
Date: Wednesday, 24 January 2024 at 16:41
To: telemark.pl <telem...@googlegroups.com>
Subject: Re: Moja telemarkowa wyprzedaż

[...]

Tomek Onet

Jan 25, 2024, 5:52:44 AMJan 25
to telem...@googlegroups.com
Buty aktualne?

Z wyrazami szacunku

Tomasz Pawlas

Wiadomość napisana przez Krzysztof Polak <kpo...@swps.edu.pl> w dniu 24.01.2024, o godz. 16:46:

Krzysztof Polak

Jan 25, 2024, 5:56:08 AMJan 25
to telem...@googlegroups.com

Jeśli pytasz o Buty Rossignol BC X5 75mm, rozmiar 42. Nowe. Cena 250 zł

to tak

t atomicus

Jan 25, 2024, 7:43:15 AMJan 25
to telem...@googlegroups.com
Czy mozna prosic o uaktualniona liste tego co zostalo?

Pozdrav
TA, z komorki

Krzysztof Polak

Jan 25, 2024, 8:36:35 AMJan 25
to telem...@googlegroups.com

Zostały tylko Buty Rossignol BC X5 75mm, rozmiar 42. Nowe. Cena 250 zł

pozdrawiam

Krzysiek

From: telem...@googlegroups.com <telem...@googlegroups.com> on behalf of t atomicus <titus.a...@gmail.com>
Date: Thursday, 25 January 2024 at 13:43