[SPRZEDAM] Fischer Sbound98, Asnes Ingstadt, Fischer BCX875

Marcin Eckert

to telemark.pl
Hej przygotowując miejsce w piwnicy na nowe nabytki sprzedaje następujący sprzęt:
1. Narty Fischer Sbound 98 długość 189 cm z zamontowanymi wiązaniami Rottefella SuperTelemark + dedykowane krótkie foki Fischer -całość w  stanie nowym nigdy nie używane - 1800 złotych
2. Buty Fischer BCX 875 w rozmiarze 48 mondo. - nowe nie używane. Cena 600 złotych

3. Narty Asnes Ingstadt BC z wiązaniami NNN BC Rottefella Magnum długość 205 cm - cena 1400 złotych

Dla chętnych mogę wyslac zdjęcia lub link do OLX gdzie dzisiaj to wszystko wstawiłem. Pozdrawiam serdecznie, M
PS. Zimo przybywaj :-)