Taśma przeciw zalodzeniom

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
czyli anti-ice tape.

Ktoś wie gdzie coś takiego kupić?

Tzn, na bazie nagrania Craig'a Dostie'go (https://youtu.be/CMtiq8vXnbc) wyczaiłem, że taka taśma to taśma samoklejąca UHMV (polietylen o bardzo dużej gęstości - 30x większej niż zwykły) no i oczywiście można kupić to z zastosowań przemysłowych, w Chinach np. dość tanio można kupić:

Problem tylko taki, że nie znalazłem rolek krótszych niż 16m (a pewnie trzeba brać szeroką na 50mm). Taka ilość w jednej rolce pewnie wystarczy wszystkim telemarkowcom w Polsce do końca życia :)

No wiec szukam mniejszej ilości w odpowiednio niższej cenie - może ktoś z Was wie gdzie coś takiego dostać?

A jeżeli nie to zamawiam w Chinach i będę rozsprzedawał po metrze dla chętnych żeby coś się zwróciło.

Pozdrawiam,
Gr.

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com

> On 15 Feb 2021, at 16:22, Grzesiek Rogowski <rogowski...@gmail.com> wrote:
>
> Ktoś wie gdzie coś takiego kupić?

W PL kosztuje jeszcze więcej niestety, dostępne jako 3M UHMW.

Swoją drogą, PTFE nie zdaje egzaminu?

sg

asdwa

to Slawomir Gonet, telem...@googlegroups.com
Mogę zasugerować jak zwykle jakiś patencik.
Trza kupić kawałek folii antywłamaniowej, raczej cienka, odrywamy warstwę ochronną i naklejamy paski foli dwustronnie klejącej mocnej po czym wycinamy pasujący kształt. U mnie działało lepiej niż oryginały z voile np.
as
--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „telemark.pl”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Hmmm, taka jak tu na przykład?

Niby samoprzylepna, ale zakładam że to za słaby klej, tak?

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

asdwa

to Grzesiek Rogowski, telem...@googlegroups.com
Tak,
krystaliczna przeźroczysta. Ten klej za słaby bo to  ponoć tylko adhezja do dużej gładkiej powierzchni ,szyba,

ja kupiłem jakiś kawałek
15cm szer i spoko

Grzesiek Rogowski

to telem...@googlegroups.com
A ta taśma dwustronna klejąca - polecasz jakąś szczególnie mocną?

asdwa

to Grzesiek Rogowski, telem...@googlegroups.com
Była taka do wykładzin, struktura jakby ripstop, dość mięsista bezbarwna

Przemek Lorch

to telemark.pl
Taśma 3M VHB, występuje też  w postaci cieniutkiej błony i jest sprzedawana w arkuszach.
Pozdrawiam,
Przemek