Zamówienie z Voile

Piotr Fijałkowski

to telemarkpl
Hej, potrzebuję zamówić sprężyny do Voile. Ktoś z Was ma jakiś patent żeby nie płacić np. 30USD za shipping lub może połączymy zamówienie? Nie śpieszy mi się specjalnie, jeszcze do listopadowych śniegów ciut zostało czasu hehe :)

Piotrek

asdwa

to Piotr Fijałkowski, telem...@googlegroups.com
Pete, a nie lepiej z aventure nordique, francuzi
fajni kolesie
Andrzej eS

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Bartek

to telemark.pl
Znajdź kogoś kto będzie robił zakupy w sportconrad to wysyłka będzie free.