AXL klin podpiętka

Paweł z 3miasta

to telemark.pl
Czy może ktoś z Szanownych kolegów ma takie cuś  - klin podpiętka 22design sztuk 1
alternatywnie cały podpiętek ?
Takie małe, a kluczowe dla funkcjonowania całego wiązania  ;-)

Axl/OL Heel Key
Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Paweł Rumian

to telemark.pl
Hej,

Mam zarówno taką część jak i cały podpiętek. Gdybyś chciał narty do tego podpiętka to też mam :)

Napisz na priv.

Pozdrowienia,
Paweł

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Paweł z 3miasta

to telemark.pl
Super, nie wierzę w swoje szczęście :-))))))
Potrzebny tylko klin - zaginął w trakcie przeciągającego się montażu wiązań do nart (pół roku mi zeszło na dokończenie skręcania, a latem krasnoludki nim się bawiły i zapomniały odłożyć na miejsce)..
Nie mam uprawnień do pisania na priv ;-) (*)
więc proszę napisz do mnie na priv jak się umówimy.

Pozdrawiam,
Paweł
(*) Adminstratorze pomóż, plizzz