Sprzedam: Wiązania G3 Targa

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com
Używane, stan dobry z kompletem śrub. Do tego gratis:
* zapasowe plastiki do zapiętków (drukowane w 3D, ale moim zdaniem sprawdzają się lepiej niż fabryczne które pękają)
* zapasowe kable (też robione, używane 1 sezon bez problemów)

Cena do uzgodnienia - nie wiem, ile to obecnie warte.

sg

Krzysztof Polak

to telemark.pl
Jakoś nie mogę znaleźć w opisach czy te wiązania mają osobny tryb chodzenia?

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com
> On 5 Jan 2022, at 22:22, Krzysztof Polak <kpo...@swps.edu.pl> wrote:
>
> Jakoś nie mogę znaleźć w opisach czy te wiązania mają osobny tryb chodzenia?

Myślisz pewnie o G3 Targa Ascent?

sg

Krzysztof Polak

to telem...@googlegroups.com
Nie wiem. Nie przyglądałem się za bardzo G3. Chcę zamienić moje Rottefella Dobra bo teraz więcej podchodzę a te sprężyny ciągną niemiłosiernie
Przyglądałem się Voile Switchback X2…
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „telemark.pl”.

> [...]

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com
G3 Targa Ascent posiadały free-pivot (jak switchbacki), ale chyba się nie sprawdzały dobrze z tego co słyszałem.
G3 Targa to zwykłe wiązania, jedynie z zapiętkiem umożliwiającym zluzowanie kabla (działa to różnie w zależności od buta).
> Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/telemarkpl/B82D2251-BB1E-4852-96E9-413D16277CFA%40swps.edu.pl.

sg