Alipina Alaska BC

Krzysztof Polak

to telemark.pl
Czy ktoś nie chciałby się zamienić. Mam Alipina Alaska NNN (z beleczką) a chciałbym się zamienić na Alpina Alaska 75mm?
Moje Alpiny w stanie idealnym. Może z dziesięć razy na nogach. Rozmiar 41.
Również jeśli ktoś ma do odsprzedania Voile 3 pin cable to jestem zainteresowany.

Krzysiek

"Antoni Grzymała (antoszka)"

to telem...@googlegroups.com
Trochę wykolejam wątek, ale właśnie przyszły do mnie z Holandii Alaski NNNBC rozmiar 47.

Normalnie noszę buty 46, ale po rozmowie z facetem postanowiłem spróbować 47. Więc gdyby jednak okazały się za duże, to będę je albo odsyłał do Holandii na wymianę, albo tutaj gdzieś w PL mogę odsprzedać, jeśli ktoś będzie zainteresowany.

[a]
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „telemark.pl”.
>
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.
> Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/telemarkpl/8F96FC0F-EB01-4EC1-93FD-26D4E0129B5B%40swps.edu.pl.

Krzysztof Polak

to telem...@googlegroups.com
A w którym sklepie w Holandii kupowałeś? Ja będę chciał zamówić ale 75mm i szukam pewnego miejsca.

"Antoni Grzymała (antoszka)"

to telem...@googlegroups.com
https://www.xc-elitesports.com/ - polecam :)

On 25 Feb 2021, at 08:15, Krzysztof Polak <kpo...@swps.edu.pl> wrote:

A w którym sklepie w Holandii kupowałeś? Ja będę chciał zamówić ale 75mm i szukam pewnego miejsca.

Krzysztof Polak

to telem...@googlegroups.com
dzięKi

Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Tomasz Baczyński

to telem...@googlegroups.com
Ten sklep robi kiedyś jakieś wyprzedaże? Głupio kupować modele nart sprzed 5 lat po normalnej cenie...