Kable do G3 Targa

osr...@dorsum.pl

to telem...@googlegroups.com
Koledzy,
czy ktoś z posiadaczy wiązań G3 Targa rozwiązał problem braku kabli w
sprzedaży. Moje doświadczenie jest takie, że kable mają krótką żywotność
i urywają się zawsze zimą, gdy narty na nogach. W moim przypadku już
kilkakrotnie. Obawiam się, że będę musiał sam je wykonać, ale może ktoś
zdesperowany już to rozpracował?
Pozdrawiam Erwin

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com
Tak, dorabiałem kable.

Nie jestem na 100% pewien czy to była ta średnica linki, ale składałem je z:

O ile dobrze pamiętam to linkę wlutowywałem palnikiem w tę końcówkę na całej głębokości, trzymało. Wymagało trochę szlifowania żeby przejść przez mocowania we wiązaniach.

Sławek

—

sg

osr...@dorsum.pl

to telem...@googlegroups.com
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl
> w Grupach dyskusyjnych Google.
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej
> wiadomości, wyślij e-maila na
> telemarkpl+...@googlegroups.com.
> Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, otwórz
> https://groups.google.com/d/msgid/telemarkpl/2C164631-CA47-4C24-8BE8-EC6CD6CE5EEA%40otwiera.cz
> [1].
>

> Links:
> ------
> [1]
> [...]

O widzisz, o to mi chodziło. Końcówki sam chciałem dorabiać a widzę że
są gotowe. Sprawdzę wymiary i też tak zrobię. Pozostanie jeszcze temat
tylnego kabla zakończonego kulką i w rurce stalowej. Ten też mi się
kiedyś urwał
Dzięki. Pozdrawiam
Erwin