Smary do chodzenia

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Cześć,
skonstatowałem ostatnio, że nie ma już w sprzedaży nieśmiertelnych smarów czerwonego i niebieskiego, bodajże produkcji naszych południowych sąsiadów - takich jak przez lata używałem.

Może źle szukam, ale jeżeli nie ma to co zamiast tego? Znaczy prostego do aplikacji i bez komplikacji?

Coś takiego zapewne jest odpowiednikiem?

Pozdrawiam,
Gr.

Tomasz Baczyński

to telem...@googlegroups.com
Taki zestaw Swix żeby naprawdę dobrać do warunków i temperatury to IMHO przynajmniej 3: Blue Extra, Violet Special i Red Silver. Jak zimniej, -10 i niżej to jeszcze Green. Tutaj moje przemyślenia: http://nabiegowkach.pl/Sprzet/Zastosowanie-smarow-odbiciowych-w-narciarstwie-przelajowym-backcountry.html
TB

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Tomasz Baczyński

to telem...@googlegroups.com
Albo mozna prościej i wziąć zestaw Toko https://www.toko.ch/en/wax-tools/all-grip-waxes/ z tego żółty, czerwony i niebieski. Też testowałem, dają radę, choc może nie aż tak dobrze jaki Swix. No i droższe.
TB

Tomasz Baczyński

to telem...@googlegroups.com
Ciągle mi się cos przypomina, dlatego tak na raty" Swixy dobiera się na temperaturę powietrza, Toko na temperaturę śniegu.

Mariusz Sarapata

to telemark.pl
A ja pamiętam jeszcze smary produkcji NRD, w takich metalowych pojemnikach kształtu pudełka na kasetę z filmem (negatywem lub "ORWO-Color") ;-)
Drewniane biegówki radzieckiej produkcji, (całkiem drewniane, w sensie ślizg też ;-), np. "Karpaty - Mukacziewo" lub "VISU - Parnu") mam jeszcze do dzisiaj w "Izbie Pamięci" ;-)
Do podchodzenia, na komorę odbiciową, najlepiej sprawdzał się taki "czarny klajster" ;-)

Grzesiek Rogowski

to telem...@googlegroups.com
OK. Super. Tego szukałem.