(Potencjalnie) sprzedam: Madshus Annum 175 + G3 Targa + Asolo Extreme Plus [44/286]

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com
Cześć,

Jak w temacie - rozważam wymianę mojego zestawu na jakiejś lżejsze NNN BC. Czy ktoś byłļy chętny (nie jestem na 100% nastawiony na sprzedaż jeszcze):
* Madshus Annum 175,
* Zamontowane G3 Targa (z moim "tour-throw”) i zapasowymi dorabianymi kablami,
* Skórzako-plasiki Asolo Extreme Plus 44 (285mm) przy czym powiedziałbym że pasują na nogę 280mm.
* Być może foki, jeżeli kupowałbym coś do czego nie będą pasować.

Moim zdaniem zestaw jest cudowny (zwłaszcza z tymi butami) i planuję zmianę tylko dlatego, że ostatnio jeżeli człapię to w towarzystwie NNN BC i trochę mógłbym sobie ulżyć.

Cena pewnie do uzgodnienia, nie mam zbytnio pojęcia ile to obecnie warte i czy w ogóle ktoś byłby zainteresowany.

sg

Mirosław Machulak

to telem...@googlegroups.com
W dniu 20.09.2021 o 18:08, Slawomir Gonet pisze:

> * Zamontowane G3 Targa (z moim "tour-throw”)...

Nie chcę kupować, ale może mógłbyś się podzielić, jak zrobiłeś tę
przeróbkę?

Mirek Machulak

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com
Druk 3D - trochę zmodyfikowany kształt tego łatwo pękającego plastiku w zapiętku umożliwiający trochę większe zluzowanie sprężyn.

Efekty są bardzo różne w zależności od używanych butów.

Nie jestem jedynie pewien czy na Thingiverse jest najnowsza wersja - musiałbym sprawdzić.

Sławek

Sent from my iPhone

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Sławek  nie  przestaje :) !!
as

2 Slawomir Gonet <sla...@otwiera.cz> napisał(a):
--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.