[K] Szukam kabla z kartridżem do Cobra R4, ewentualnie całość

Paweł Suwiński

to telem...@googlegroups.com
tele-ho,

Przygarnę / odkupię kabel z kartridżem do wiązań Rottefella Cobra R4
Long. Mogą też być oba, lub mniej lub bardziej kompletne całe
wiązanie, niekoniecznie nówka sztuka, ale z myślą o rozebraniu na
części.

Może komuś się kurzy w piwnicy niepotrzebne? Wszyscy teraz pewnie się
przesiedli na NTN, a ja bym się tak ucieszył :D.

Muszę się przeprosić z węższymi nartami all-mountain, w których to rok
temu pękłem kartridż w Szczyrku. Planowałem już je pogrzebać i
pozostać przy łopatach tourowych (Volki Nanuq), ale jednak strasznie
rypie kolana taka szerokość narty pod butem (96cm), szczególnie na
twardym jak trzeba dużo krawędzi używać :/. Wygląda na to, że do
resortowej jazdy oraz szkółkowo dobrze mieć takiego ogólnego klasyka,
która ma te 70cm pod butem (?).

Paweł Suwiński