Wiązania BD O2 i Scarpa T1

Bogdan Bucki

to telemark.pl
Cześć,
Chciałem zmontować secik dla Brata na trasę - ScarpaT1 (30) z nartami K2 amp 80x okutymi BD O2. I tu awaria, szerokość obcasa w Scarpie nie mieści się w strzemiączko wiązań i wiązanie nie zapina się. Chciałem zapytać się czy ktoś miał taki problem.
Na szczęście mam jeszcze niezawodne HH.
Pozdrawiam
Bogdan

asdwa

to Bogdan Bucki, telem...@googlegroups.com
Może to jakaś wersja kids
--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Mamy jeden zestaw z BD 01 i buty Garmont Athena 75 i rzeczywiście jest ciasnawo przy pięcie. A jakaś operacja typu imadło i kleszcze nie pomoże?

Bogdan Bucki

to telemark.pl
Wiązanie jest standardowe - moje Crispi XT 30 zapina się normalnie bez problemów. Mając HH z X-Wing Furry nie trzeba było walczyć z imadłem. Dzięki za odpowiedzi