Tania filcowa kostka do wcierania wosku

Damian Borejko

Jan 26, 2024, 12:29:23 PMJan 26
to telem...@googlegroups.com
Hej!

Zamarzyła mi się kostka filcowa do wcierania wosku. Miałem okazję kiedyś stestować Swix 166b; fajna dwu funkcyjna, poręczna. Już prawie zamówiłem ale głos Grety Thunberg kazał zejść najpierw do garażu. Kawałek sklejki z poprzedniego projektu, filc pod meble, 30minut i jest! Nawet miękka szczoteczka się znalazła..
Ciekawe jak klej zniesie minusowe temperatury i wilgoć ale ten problem łatwo rozwiązać.
Dzielę się z dumą, bo konsumpcjonizm tym razem ze mną nie wygrał! 🤓✌🏻
Pozdrawiam
image0.jpeg
image1.jpeg
image2.png

Grzesiek Rogowski

Jan 27, 2024, 2:55:35 AMJan 27
to telem...@googlegroups.com
Heh, spoko. Napisz potem czy działa :)

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „telemark.pl”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/telemarkpl/74A8BAA0-9F3E-4587-9437-A6C48006CCE0%40gmail.com.