Zerwany kabel Scarpa TX Pro

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Taki temat. Jakieś pomysły gdzie taki kabelek można szybko dostać?

Pozdrawiam
Gr.

PXL_20230301_154630197.jpg

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Uu klasyk,
tak na szybko to naprawa mocnym repem
a później ściągać może stąd: (kuriera pasuje mieć)

AS
--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Przemek Lorch

to telemark.pl
U Szwajcara kłopot z przesyłką, tu powinno być łatwiej:

Pozdrawiam, Przemek

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Dzięki za namiary. Będę zamawiał... więcej. Dzisiaj strzelił mi drugi.

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Andrzej,
co miałeś na myśli " tak na szybko to naprawa mocnym repem"? Co to wogóle jest "rep"?

Pozdrawiam,
Gr.

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Albo  linka hamulcowa, przerzutkowa też by podeszła, węzeł i jedziemydodatkowo ja nawlekałem koszulkę termokurczliwą.
najtrudniej to przewlec przez ten tunel

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Ooo, widzisz. To mi się podoba. Zastosuję nim przyjdą oryginalne.