Dersi sınıfta öğretmen eşliğinde işlemek mi daha verimli olur yoksa internet ortamında okula gelmeden yapılan uzaktan eğitim mi daha verimli olur?

AHMET GÖKÇEDAĞ

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
Düşüncelerinizi bekliyoruz.

AHMET GÖKÇEDAĞ

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK

Bence iletişimin yüzyüze olması her zaman daha etkili ve verimlidir
çünkü bir konunun veya olayın anlatılmasında sadece bilgiler önemli
değil anlatıcı kişinin jest ve mimikleride önemlidir bu yüzden sınıfta
öğretmen eşliğinde ders işlemenin daha verimli olduğunu düşünüyorum
aynı şekilde öğretmenin öğrenciye karşı olan sevgi tavır ve tutumu
öğrencinin dersi öğrenmesinde çok etkilidir.
On 26 Mart, 14:24, AHMET GÖKÇEDAĞ <ahmetgokce...@gmail.com> wrote:
> Düşüncelerinizi bekliyoruz.

TALHA SUNA

to teknoloj-...@googlegroups.com
dersisınıfta hoca eşliğinnde işlemek en iyi yol fakat
anlaşılmayan konularda ve derslerde teknoloji devreye girmeli..yada
pekiştirme amaçlı..

26 03 2012 tarihinde AHMET GÖKÇEDAĞ <ahmetg...@gmail.com> yazmış:

--
talha.suna33

Seher YILDIZ

to teknoloj-...@googlegroups.com
bana göre öğrenmek isteyen her şekilde öğrenir. Kişi yeter ki bilgiye ulaşmak istesin, onu her şekilde bulur.
İnternet aracılığıyla bir çok ders anlatım videoları bulunabilir, uzaktan eğitim görenler bunlardan yararlanıp kendilerini geliştirebilirler. Örgün öğretimde ise; sınıfta verilen ödevlerle, ders esnasında yöneltilen sorularla, gösterilen örneklerle öğrenme daha kolay ve kalıcı bir şekilde sağlanabilir.

Gizem Demir

batıkan emre sarıtaş

to teknoloj-...@googlegroups.com
gerçeği her zaman daha avantajlıdır fakat teknolojiden de yararlansak fena olmaz.

26 Mart 2012 Pazartesi 14:24:19 UTC+3 tarihinde AHMET GÖKÇEDAĞ yazdı:
Düşüncelerinizi bekliyoruz.

hatice çalkap

to teknoloj-...@googlegroups.com
bence hiçbir teknoloji öğretmenin yerini tutamaz internet sana kolaylık sağlar yol gösteremez öğretmen ise hem öğretir hem yol gösteriri hem de seni dinler bunu hangi teknoloji yapabilir ki

Ayşe ENDEZ

to teknoloj-...@googlegroups.com
tabi ki sınıfta öğretmen eşliğinde yapılan eğitimdir çünkü öğretmen sana sadece ders eğitimi vermez davranışlarını düzeltmen de saygı yakınlık arkadaşlarınla ilişkilerin bu tür derslerde verilir bu yüzden öğretmen eşliğinde eğitim diye düşünüyorum.

28 Mart 2012 20:16 tarihinde hatice çalkap <hatice...@gmail.com> yazdı:

--
Ayse Endez

Gizem Demir

to teknoloj-...@googlegroups.com
Adamı içinde yoksa gelip zorlada sınıfa oturtsan genede fayda sağlamaz bence:)))

28 Mart 2012 07:45 tarihinde Ayşe ENDEZ <ayse....@gmail.com> yazdı:

--
Gizem Demir

sevgi yener

to teknoloj-...@googlegroups.com
derste sadece öğretim gerçekleşmez egitim de bu ortamlarda gerçekleşir karşılıklı iletişim çok önemli interaktiflilik insan için vazgeçilmez ders ortamlarıdır egitimdeki amaç bilgi yıgınları yaratmak olmamalı paylaşım etkileşim olmali  belki ileriki yıllarda bu olabilir ama çok verimli olacagını ve insanlra birşey katacagını düşünmüyorum

H Bekir Demir

to teknoloj-...@googlegroups.com
sevgi sana katılıyorum. Eğitimin tarihten beri gelen bir özeliğidir interaktiflilik. dijital ortam bunun kadar faydalı olmayacağını düşünüyorum.