Teknoloji sayesinde öğrenciler daha iyi ve daha hızlı öğreniyorlar konusuna katılıyor musunuz?

ayşe endez

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
Bu konudaki düşünceleriniz nelerdir?

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
sanırım sadece eğitim hayatında bazı olumlu getirileri vardır. ki oda ülkemızde cokta kullanılmamaktadır kıt kaynaklardan dolayı :( çünkü eğitim politikalırız ileriye dönük ve çok boyutlu değil ki bu kadar geriden takip ediyoruz. bizim en büyük hatamız pozitivizmle beraber batıdan oldugu gıbı polıtıka almamız toplum yapımıza egitim hayatımıza ne kadar uygun sorgulamıyoruz, bundan dolayı teknolojiyle eğitimi çok fazla harmanlayamıyoruz....

16 Mart 2012 12:26 tarihinde ayşe endez <ayse....@gmail.com> yazdı:
Bu konudaki düşünceleriniz nelerdir?

tuğba hoşafcı

to teknoloj-...@googlegroups.com
evet bir noktaya kadar doğru ama genellikle öğrenci arkadaşlarımız bu işi istismar edip öğrenmek dışında chat oyun gibi işlerle meşgul oluyorlar bence kontrollü teknoloji ile daha iyi öğrenirler ama hız konusunda emin değilim

16 Mart 2012 Cuma 12:26:53 UTC+2 tarihinde ayşe endez yazdı:
Bu konudaki düşünceleriniz nelerdir?

Gizem Demir

to teknoloj-...@googlegroups.com
günümüzde insanlar teknolojinin zararlarının çok olduğunu bas bas bağırıp dursalarda hangi insan acaba teknolojiyi kullanmadan durabiliyor?. Evet teknolojinin zararları var ama yinede teknoloji sayesinde birçok şeyi daha iyi öğreniyoruz .

--
Gizem Demir

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
bilgi  kirliliği ve gereksiz zaman harcamaları dışında :) burda önemlı olan bunun ögrencı yasamında nekadar gerekli ve yararlı oldugunu vurgulamak ve bunun önemını aşılamak sanırım burdan başlanılabilir

tuğba hoşafcı

to teknoloj-...@googlegroups.com
ayrıca internette yayınlanan bilgilerin hepsi doğru değil yalan yanlış bilgiler de olabiliyor

16 Mart 2012 12:35 tarihinde berivan aksu <beriva...@gmail.com> yazdı:

--
tuğba hoşafcı

ayşe endez

to teknoloj-...@googlegroups.com
evet teknoloji bize çok şey öğretiyor ve bazen hız kazandırıyor ama biraz hız katsın bilgi katsın diye kullanırken bir sürü vakitte harcıyoruz .Bunun yerine araştırarak kendimize bişey katsak boşa harcadığımız zamanı burada harcasak daha yararlı olur diye düşünüyorum.Bunu ne kadar uygularız bilemiyorum ama çabalamamız gerekiyor.

[...]

Ayse Endez

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
sanırım burada bir ironi sezdim ya da farkında olmadan yaptın ayşe arrkadaşım :) hız derken bence bizi biyolojik olarak ve beynen yawaşlatıyor aynı zamanda yoruyor. bizi zaman olarak diğer insanların gerisinde bırakıyor aksine bu bir ilerleme falan değil ha yokmu ilerleten yönleri war bunu yadırgayamam tabi ama aksi daha çok aklıma geliyor...

murat emre EREN

to teknoloj-...@googlegroups.com
bence bu kullanıma göre degişir. Teknoloji artık hayatımızın bir parçası oldu ve artık en geniş çaplı araştırmaları bile google amca sayesinde hızlı şekilde yapabiliyoruz.

Gizem Demir

to teknoloj-...@googlegroups.com
kesinlikle buna katılıyorum. yararlı işler yapmak teknoloji nedeniyle gereksiz işlerle vakit öldürüyoruz hatta zamanızmızın neredeyse tamamı gidiyor. bu engellemek ne derecede başarılı olucak burasıda şüpheli ama yeni nesili aşılayabilirsek doğru ölçüde ne mutlu bize:))

15 Mart 2012 22:42 tarihinde ayşe endez <ayse....@gmail.com> yazdı:

--
Gizem Demir

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
zaten google amcanın da tek gayesi seni evine bağlamak ve dişarıyla baglantını koparmak ve google amca amacına gayet başarılı bir sekılde ulaşmış gorunuyor. senın hayatının bir parçası evet sana hayatında baska yer bırakmıyor ve sen bu işgalin farkında bile olamıyorsun bu benım için herkes içinde geçerli.

murat emre EREN

to teknoloj-...@googlegroups.com
google bir arama motorudur. arama motorları hiçbir zaman insanları ekran başına kilitlemezler sosyal paylaşım siteleri ile karıştırmayalım google amcamı.

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
ksınlıkle kilitler arama motorları sanırım bişeylerı arayıp araştırmak içindir. sen google amcana soracagına gıdıp bir kutuphaneye sorabılır ve gayet basarılı bır arastırma yapabılırsın dımı? işte tamda bu noktada insanları pasifleştiriyor google amca :) neyse ben senınle amcanın arasına gırmım :)

murat emre EREN

to teknoloj-...@googlegroups.com
teknoloji insan hayatını kolaylaştırmak içindir. eger hala elde çamaşır ve bulaşık yıkamıyorsak saniyesinde bır yakınımıza ulaşıyorsak ve seninle buradan bir tuşla yazışabiliyorsak bilgi alışverişinde bulunabiliyorsak ne mutlu bize.
eger gerçekten kütüphaneye gitmek istersem beni eve bagladıgını düşünürsem alırım tabletimi giderim kütüphaneye millet kitap karıştırırken benimde işim bitmiş eve dönmüş olurum

Fatih Aslan

to teknoloj-...@googlegroups.com
Arkadaşım teknolojinin amacı insan hayatını kolaylaştırmak değilmidir?
Ben evimden çıkıp 1 km ilerideki kütüphaneye gidip 1 kitabı yarım saat arayıp, içini kurcalayıp, beğenmeyip başka kitap arayıp onun içini kurcalayıp vs vs vs.. yapacağımı googleden tek tuşla 1000den fazla içeriğe ulaşırım.
Bu da göstrerir ki insanı ekran başına kilitlemiyor aksine zaman tasarrufu yaptırıyor.
Tabi bu bilgi arayışı için geçerli. He yok ben bilgi aramıcam dersen gider facebook twitter uğraşırsan tongaya düşersin nereye gitti benim saatlerim dersin.
Özetle ne amaçla kullanırsan isteğinin kat kat fazlasını alırsın. Teşekkürler Teknoloji Teşekkürler Google Amca.

esra naz

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
sana katılıyorum fatih eger bilgisayar ve google amca olmasaydı
kütüphanelerde sürünüyor olurdum.
teşekkürler teknoloji teşekkürler google amca.

berivan aksu

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
arkadaşım sen hangı kıtabı ne için aradıgını bılemeyecek
kapasıtedemısın kı ben oyle gormuyorum  sanırım bu anlamda yanlış
anlaşıldım, ben  zaman tasarrufuna bişe demedım farkındaysan.. bence
iyice okuyup analiz yap yorumlarıma sanırım sen sedece kendı
pencerenden bakıyorsun ve malesef durum benım soyledıklerımden ibaret
zaman tasarrufu var tabıkıde fakat ve toplumsal anlamda bir
pasıflıkten soz edıyorum kı bence bu da kışıseldir çunku bir insanın
kutuphanede soludugu o koku googlede yoktur ya da sanal gazetelerde.
kişiden kişiye değişir bu bakış açısıdır bişe diyemem tabi ama sanırım
yeterınce esir almiş bizi bu bu teknodünya. benim burda kendi
fikirlerimi size dayatma gibi bir niyetim yok sadece saygı
duyabılırım ama kuçuk tavsiyede de bulunabılırım bu kadar sisteme
korkorune baglanmayalım zira bu da kapitalist sürecin bir manevrası
sizide kucaklamış... siz üniversite gençliği olarak buna engel olamnız
ve örnek teşkil etmeniz gerekir. google amcaya değil de size
teşekkürler arkadaşlar :)))

batıkan emre sarıtaş

to teknoloj-...@googlegroups.com
teknoloji sadece bilgisayardan ibaret değildir. kullandığımız kalem, defter, kitaplar vs bunlar da teknolojinin ürünleridir. günümüzdeki haliyle bunları düşündüğümüzde öğrenmeyi kolaylaştırdığını rahatlıkla söyleyebiliriz. kalem yerine divit, defter yerine hala ceylan derisi kullanıyor olsaydık ders çalışmak bu kadar kolay olmazdı diye düşünüyorum.

murat emre EREN

to teknoloj-...@googlegroups.com
kanka ama baya eglenceli olurdu :)

AHMET GÖKÇEDAĞ

to teknoloj-...@googlegroups.com
Aslında berivana katılmamak elde değil netten birçok bilgiye ulaşsakta bunların çoğu gereksiz ve aynı zamanda yetersiz önemli konularda bilgi araştıracağımız zaman o konuyla ıigili birşey bulamıyoruz ve hemen bir yerlere üye olmamaz isteniyor gereksiz ve yetersiz bilgiler hemen bize ulaşırken diğerleri yok

--
Ahmet Gökçedağ

AHMET GÖKÇEDAĞ

to teknoloj-...@googlegroups.com
batıkan senin yazdığına gelince söylediklerin doğru ama insanlar bunların kıymetini bilmiyor ne yazıkki hoyratça kullanıyor

--
Ahmet Gökçedağ

--
Ahmet Gökçedağ

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
ya evet teknoloji deyince tabıkı akla sadece pc sosyal aglar tv vs gelmıyor evet insan hayatını kolaylaştırıyor bunu yadsımam fakat insan hayatını yok eden yönleride var ki en önemlisi gdo'lar. hepimizde biliyoruz ki bunlarda teknolojinin birer ürünüdür, bununla ilgili ne düşünüyorsunuz çok merak ediyorum. sanırım bunada insan hayatını kolaylaştırıyor diceksiniz çünkü zahmetli ve uzun yaşamaya son veriyor dımı? :) bu anlamda kolaylaştırıcı bir etkiye sahiptir evet...

Yeliz sarız

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
yelizzzzz :)))) insanlar daha çok bireyselleşiyor dımı? yani aynı evde bile birbirimize yabancılaşıyoruz arkadasım kımse bu acıdan bakmıyor ya toplumda bir çözülme söz konusu ve insanlar burda arkadaşlar takmışlar bır hayatın kolaylaştırmasına yok artık ya :(

Yeliz sarız

to teknoloj-...@googlegroups.com
insanlar kolaylığa alışmış berivan yaa hepimiz biliyoruz ki ödev için bile oturduğumuzda saatlerce başından kalkmıyoruz.arkadaşlar diye bilir sen sanki öyle yapmıyorsun doğru  bende öyle yapıyorum ama bunu ne kadar az yaparsak bizim için o kadar iyi olur.yok yani teknoloji hayatı kolaylaştırmıyor sadece bizleri araştırma yapmaktan,düşünmekten uzaklaştıryor..

16 Mart 2012 20:46 tarihinde berivan aksu <beriva...@gmail.com> yazdı:

--
yeliz sarız

ümit pesen

to teknoloj-...@googlegroups.com
katılmamak elde değil. hükümetimiz de bunun bilincinde. öğreciyi teknolijinin bütün nimetlerinden faydalandırmak istmekteler. '' En büyük güç ; bilgi . Bilgiye teknoloji sayesinde hükmede biliriz "

1

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
arkadasım sabahtan berı solemeye calıştıgım bu bende aynı seyı yapıyorum bu anlamda kayırmıyorum kı kendimi bunu tek sorumlusu biz degılız ama herkes bir rüyada ya :( bilirsiniz siz machavelli derki amaca giden her yol mubahtır. sistem de amaçlarına araç ediyor bizi hepsi bunun bir parçası... biz insanlara ne olacak kımsenın umrunda değil oysa bılmıyorlarkı herşey insanın kendisiyla mana bulur. insan olmazsa hiçbirşeyin esprisi yoktur...

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
wayyy ümit bacon'cusun sen yani bilgi güç diyosun eywallah:)

ümit pesen

to teknoloj-...@googlegroups.com
:D gerçeği kabul etmek gerekli . saygı benden

hatice çalkap

to teknoloj-...@googlegroups.com
teknoloji sayesinde  hayatımızın kolaylaştığı doğru ve gittikçe yalnızlaştığımız da doğru ama kabul etmemiz gereken bir gerçek daha var eğer bu gün ulaşım ve  iletişim bu kadar gelişmemiş olsaydı biz olan biten ne kadar haberdar olacaktık şimdi amaaan dünyanın bilmem neresinde olan bir şeyden bana ne diyenler olabilir ben de onlara dünyanın bilmem neresinde olan bir haksızlığa bir savaşa bir felakete tepki vermek insan olmanın gereğidir ayrıca yaşadığımız ülkede bu herhangi bir ülke olabilir başında çobanıyla güdülen bir koyun sürüsü olmamak için olan biten herşeyden haberdar olmalıyız

ümit pesen

to teknoloj-...@googlegroups.com
yaaaaaaaaaaaaa birak yeliz sarız  bu işleri kızım teknoloji özürlü olduğunu kabul et.  ne biliyon face de dolaşmaktan başka. daha word ü açamıyon

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
kusura bakma arkadaşım ama suanda bir sürüden hiçbir farkımız yok en guzelıde ne bılıyormusun cok guzel uyutuluyoruz ve bununda hıc farkında olmamamız saglanıyor. medya kitle iletişimi bu bağlamda çok güzel ornekler zaten gudulmemız için ellerınden gelenı yapıyorlar. sunu sormalısın bence kendıne bize sunulan gercekler nekadar gercek ya da yada gercek ne olcude sunuluyor bize?

16 Mart 2012 21:10 tarihinde hatice çalkap <hatice...@gmail.com> yazdı:
teknoloji sayesinde  hayatımızın kolaylaştığı doğru ve gittikçe yalnızlaştığımız da doğru ama kabul etmemiz gereken bir gerçek daha var eğer bu gün ulaşım ve  iletişim bu kadar g kendıne acaba gelişmemiş olsaydı biz olan biten ne kadar haberdar olacaktık şimdi amaaan dünyanın bilmem neresinde olan bir şeyden bana ne diyenler olabilir ben de onlara dünyanın bilmem neresinde olan bir haksızlığa bir savaşa bir felakete tepki vermek insan olmanın gereğidir ayrıca yaşadığımız ülkede bu herhangi bir ülke olabilir başında çobanıyla güdülen bir koyun sürüsü olmamak için olan biten herşeyden haberdar olmalıyız

ümit pesen

to teknoloj-...@googlegroups.com
berivan ne spesifk açıklamalar onlar . halkın diline in lütfen

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
burada bilimsel bir tartışma ortamında olduğumuzu düşünüyorum :) ki ben zaten halkın dilinden konusuyorum ümit pesen :) ama ititraf edyım konuyu trafiğe getırmen oldukça ilgincime geldi al sana halk dili

ayşe endez

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
zamannnnn.......... öldürüyo....

hatice çalkap

to teknoloj-...@googlegroups.com
koyun gibi güdülmek istendiğimizin elbette farkındayım medyanın egemenlerin çıkarına nasıl çalıştıklarını da gayet iyi görüyorum fakat gerçekleri ortaya çıkarmak için canlarını ortaya koyan insanlar da var yani herkes istediği gibi yönlendiremiyor toplumu kişi eğer sürünün bir parçası olmak istemiyorsa kendisine sunulanı derinlemesine inceleyerek kabul etmeli çıkar odaklarının hazırladığı birilerine hizmet eden saöma yalan yanlış bilgileri ya da haberleri değil

Neslihan ERDEM

to teknoloj-...@googlegroups.com
evet daha hızlı öğrenebililer ama doğru olup olmadığı tartışılır

Ahmet kali

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
Teknoloji insanlığa avantajı ve dezavantajları sunar.Mesela
teknolojiyle birlikte insan yaşamı gercekten kolaylaşmıştır,ancak
teknolojiyle birlikte insan yaşamı robotlaşan bir yaşamdan farkı
kalmamıştır.İnsanoğlu teknolojiden yeterince faydalanmaya
başladığından beri,tıpkı bir kukla gibi esir olmuştır.Teknoloji
dışında hareket edemez olmuştur.Bir nevi bağımlılık yaratmıştır
insanad buda ilerki koşullarda kesinlikle olmsuz yollara itecektir
insanı...

hatice çalkap

to teknoloj-...@googlegroups.com
bence herşey insana bağlı insan neyi nasıl ne zaman ne sıklıkla kullanacağını bilmeli tüm sorun bu

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
evet haklısın gerçeklerı ortaya cıkarmak ısteyenler canları pahasına da bunu yapıyolar ve gercektende canlarına mal olutor.gizli el diye bır kavramı duymusundur HATİCE işte bu gizli el gerçeklerı ortaya cıkaranlarla ugrasıyor. ha konusu acılmısken sunuda belırteyım su gercekler varya goruyoruz gunumuzde gerceklerı ortaya cıkarmak ısteyen gazete yazar ve aydınları.. nerde onlar tabıkı kapalı kapılar ardında onlarda egemen gücün gerçeklerını gun yuzune cıkarmak ıstemıslerdı fakat sonları malesef içler acısı durumda

16 Mart 2012 21:38 tarihinde Ahmet kali <ahmet...@gmail.com> yazdı:
Teknoloji insanlığa avantajı ve dezavantajları sunar.Mesela

hatice çalkap

to teknoloj-...@googlegroups.com
haklısın Berivan durumları içler acısı ama gerçekleri savunanlar yanlarında durursa içler acısı duruma düşen onlara bunu yapanlar olur gelişmiş ülkelerde neden gerçeği orataya çıkaranlar ödüllendirilir ordaki yöneticiler çok adaletli ya da demokrat oldukları için mi HAYIR onların arkalarında HALKLARININ sonsuz desteği var egemenler de yöneticiler de bu halk desteğinden korktukları için istediklerini yapamıyor onlara

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
evet bencede tek sorun demokrasıyı içselleştirebilmek bu hakların sonsuz desteğide demokrasıyle gerçekleşir. eğer gerçekten dedıgım gıbı bunu içsellestırebılırsek kimsenın piyonu olamayacagız.çünku burada gercekten insanın biricikliği ve teklıgı ön plandadır. sanırım konumuzdan bıraz saptık ama ucu her yere dokunan acık bır konu sanırım :)

batıkan emre sarıtaş

to teknoloj-...@googlegroups.com
günümüzden geçmişe baktığımızda evet baya eğlenceli ve antika bir görüntü var ama o zamanın şartlarında düşünürsek pekte kolay olmasa gerek. zamanda yolculuğu bir an önce keşfetselerde bizde bi görüp gelsek nasılmış o zamanlarda okumak :)

16 Mart 2012 Cuma 17:48:53 UTC+2 tarihinde murat emre EREN yazdı:
16 Mart 2012 Cuma 17:48:53 UTC+2 tarihinde murat emre EREN yazdı:

Ayşe Ebü

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
evet teknolojinin birçok yararı var elbette ama bunların yanında
internet ortamında birçok boş bilgi yığını da bulunuyor.Zaman
açısından tabiki işimizi kolaylaştırsada kolaycılığa bizleri
alıştırıyor.;Ayrıca bunların yanında insan sağlığı açısından da
zararlarını gözardı etmemek lazım.Bilinçli kullanıldığı takdirde
teknoloji insanlar için çok faydalıdır.

Ahmet kali

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
Teknoloji mutlaka pek çok imkan sağlamıştır eğitim ve öğretim
noktasında..son eğitim projesindeki tabletli eğitime gecilmesi aslında
eğitimde teknolojiyi en iyi şekilde nasıl kulanırızın en iyi
göstergesi...

On 16 Mart, 12:26, ayşe endez <ayse.en...@gmail.com> wrote:
> Bu konudaki düşünceleriniz nelerdir?

ümit pesen

to teknoloj-...@googlegroups.com
yaa bırakı böyle tartısma ortamımı olur herkes aynı fıkırde paslasıp duruyosunuz

murat emre EREN

to teknoloj-...@googlegroups.com
aynen ahmet katılıyorum sana ama burdakı tüm arkadaşlar ödevlerini ve araştırmalarını kütüphanedeki tarihi kitaplardan yapıyorlar. ayrıca kütüphanede bile kitapların yerlerini bilgisayardan ögreniyorlar tabi biliyorlarsa.ve ayrıca teknolojinin tek amacı vardık insan hayatını kolaylaştırmak ama farklı amaçlar için kullanırsan sana kullanmazsan sana şimdiye kadar hiçbir zararını gormedim. eger zararlı diyen varsa kullanmasın ben göreyim onu .zaten burdakı tüm arkadaslar bilgisayar kullanıyor sorun yok o zaman.

fatiherdurann

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
Eğitimin amacı ile çelişmediği sürece teknoloji harika bir araçtır her
zaman.

hatice çalkap

to teknoloj-...@googlegroups.com
evet konudan biraz saptık ama iletişim ve haberleşme bence çağımızda teknolojinin önemini artıran en önemli etken

hatice çalkap

to teknoloj-...@googlegroups.com
sana  katılıyorum murat emre şahsen ben de hiçbir zararını görmedim şimdiye kadar teknolojiyi kötüleyen zararlı olduğunu iddia eden arkadaşlar lütfen sadece bir haftalığına telefonunuzdan uzak durur musunuz :D

ayşe endez

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
tamamen zararlı olduğunu söylemiyoruz ewt öğrenmeye hızda katıyor ama
en iyi en doğru öğrenme aracı olduğunu düşünmüyorum.

On 17 Mart, 14:15, hatice çalkap <haticecal...@gmail.com> wrote:
> [...]
> kadar teknolojiyi kötüleyen zararlı olduğunu iddia eden arkadaşlar lütfen
> sadece bir haftalığına telefonunuzdan uzak durur musunuz :D

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
bende tamamen zararlı demıyorum ama arkadaslar bunu göz ardı edıyorlar sadece tutturmuslar bı yararına burda dellendım ya diyecek çok sey warda :9

Hacı Bekir Demir

to teknoloj-...@googlegroups.com
Yukarıdaki eklediğim resim her şeyi anlatıyor. nasıl okumak isterseniz
öyle okuyun yorunmayın ve yorumunuzu yazın...
Teknolojinin kapsama alanı.jpg

berivan aksu

to teknoloj-...@googlegroups.com
hiroşima ve nagazaki diyorum başka bişe demiyorumm

batıkan emre sarıtaş

to teknoloj-...@googlegroups.com
bir gün buda olur belki .....

NAZLI AKTAŞ

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK

Hızlı olduğu konusunda hem fikir olabilirim fakat herkesin iyiyi
öğrendiği konusunda şüphelerim var..Hızlı bilgiye ulaşıyoruz ama
herkes iyi yönünü kullanmıyor.

Uğur Akhan

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
Yorumları okumaya çalıştım, çoğunluk demiş ki, kütüphaneye gidip
araştırırım o daha iyi olur.. Bu da olabilir fakat biz öğrencilerin
çoğu için kütüphaneye gidip araştırma yapmak vakit kaybı. Şimdi
çoğunluğun elinin altında bilgisayar var, neden gidip te vaktimi
harcıyım kitapların çoğu eski zaten...

fatma yıldırım

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
evt katılıyorum ama biz ünv öğrencileri için teknoloji gerçekten
yararlı zaman bakımından.. ama ilkokul çağındaki öğrencilere
araştırma ödevi veriliyor..öğrencilerin ilk aklına gelen pc den bakmak
oluyor bu da öğrencileri hazırcılığa itiyor.. ne olursa olsun
kitaplardan araştırmak öğrencileri harekete geçiriyor.. ödev olarak
algılıyorlar.

AHMET GÖKÇEDAĞ

to teknoloj-...@googlegroups.com
aslında zaman kazanmış olsak bile kitapları karıştırarak araştırma
yapmak hem konumuzu öğrenmek hemde araştırma yaparken yeni bilgiler
öğrenmek için daha etkili bu yüzden kitaptan bilgi araştırmak daha
önemli

--
Ahmet Gökçedağ

sevgi yener

to teknoloj-...@googlegroups.com
evet kitaptan araştırmak daha önemli ama bazen gereksiz sayfalarca
bilgi okuyoruz internet hem hızlı hemde istedigimizi en iyi şekilde
veriyor zamanla yarışıyoruz yakalamanın tek yolu teknoloji ama
teknolojiyi de dogru şeyler için kullanmak önemli

seda uzal

to teknoloj-...@googlegroups.com

Aslında teknojiyi ne kadar anladığımız önemli bence.Çünkü kullanmasını bilene çok yararlıyken bilmeyen için son derece tehlikeli.En basitinden sosyal paylaşım sitelerini ele alacak olursak;bu siteler bazı insanların daha rahat iletişim kurmasını sağlarken bazılarını ise günlük hayat içinde sosyallesmekten uzaklastırıp bir ekranın başına kilitliyor.Onun için bence önemli olan bizim insanlar olarak teknolojiye ne kadar hükmede bildiğimiz diye düşünüyorum
B68.gif

gökhan türkan

19 Mart 2012 14:38 tarihinde seda uzal <seda...@gmail.com> yazdı:

[...]

şunu söylemek isterim teknolojiyi  insan yapar  ve geliştirir ama her  zaman tenoloji insana hükmeder insan kendi yaptığı şeyi kontrol edemez hale gelir aslında bir adada yaşamak en iyisi :))

B68.gif