Re: (teknoloji ve insanlık) teknoloj-ve-nsanlik@googlegroups.com için kısa özet - 2 Konu konuda 4 İleti ileti

H Bekir Demir

to teknoloj-...@googlegroups.com

27 Mart 2012 23:21 tarihinde <teknoloj-...@googlegroups.com> yazdı:

Grup: http://groups.google.com/group/teknoloj-ve-nsanlik/topics

    TALHA SUNA <talha....@gmail.com> Mar 27 11:20AM +0300

    dersisınıfta hoca eşliğinnde işlemek en iyi yol fakat
    anlaşılmayan konularda ve derslerde teknoloji devreye girmeli..yada
    pekiştirme amaçlı..

    --
    talha.suna33
    ...devamı

    bana göre öğrenmek isteyen her şekilde öğrenir. Kişi yeter ki bilgiye
    ulaşmak istesin, onu her şekilde bulur.
    İnternet aracılığıyla bir çok ders anlatım videoları bulunabilir, ...devamı
    Gizem Demir <gize...@gmail.com> Mar 27 07:07AM -1200

    aynen öğenmek isteyen kişi istedikten sonra çaba sarfederek her yerde
    öğrenir.çalışma isteği olmayan insan okula gelsede boş.

    --
    Gizem Demir
    ...devamı

    > sosyallesmekten uzaklastırıp bir ekranın başına kilitliyor.Onun için bence
    > önemli olan bizim insanlar olarak teknolojiye ne kadar hükmede bildiğimiz
    > diye düşünüyorum[?]

    ...devamı
 Gökhan bi zahmet kalk ta bir derse gel. Birde sosyalleşmekten bahsediyorsun. Sen önce devam zorunluluğu olan derslere gel..:):))

Bu iletiyi, teknoloj-ve-nsanlik Google Grubu'na abone olduğunuz için aldınız.
E-posta ile yayın gönderebilirsiniz.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak için boş bir ileti gönderin.
Diğer seçenekler için grubu ziyaret edin.

--
"Dün dünde kaldı
Yarın ise meçhul