İnternet hayatınızda ne kadar yer alıyor?

batıkan emre sarıtaş

to teknoloj-...@googlegroups.com
Bütün gününü internette oyun ve sohbet sitelerinde harcayan bağımlılardan mısınız yoksa ihtiyacınıza göre mi kullanıyorsunuz?

şifa bozkurt

to teknoloj-...@googlegroups.com
Gerektıgınde internet kullananlardanım oyalandıgımı söyleyemem.....

SERKAN YILDIRIM

to teknoloj-...@googlegroups.com
bütün günümü internette geçirenlerdenim ve bundanda rahatsız değilim.

--
serkanyıldırım

batıkan emre sarıtaş

to teknoloj-...@googlegroups.com
niye vaktini heder ediyorsun kardeşim. Kalk şu makinenin başından da biraz kitap oku.

Ayşe ENDEZ

to teknoloj-...@googlegroups.com
insan kalk deyince kalkamıyor ki bende bi oturunca baya vakıt harcıyorum bundan memnun değilim ama yapacakta bişey yok engel olunmuyo :)

12 Nisan 2012 10:49 tarihinde batıkan emre sarıtaş <batika...@gmail.com> yazdı:

--
Ayse Endez

özlem karamut

to teknoloj-...@googlegroups.com
aslında kalkabiliriz ama bunu istemediğimizden olmuyor eğlenceli gelior ama bu makinenin yerine eğlenecek çok daha güzel etkinlikler var onlara yönelmeliyiz ama bunu bnde yapamıyorum bu şey bir sürü zamanımı alıyor söylemekle kalıyorum :)

Ayşe ENDEZ

to teknoloj-...@googlegroups.com
ewt var  ve bende yapmak istiyorum bu etkinliklerden ama seninde solediğin gibi sözde kalıyor ve boşyere vakit harcıyoruz bunun yanında.

13 Nisan 2012 14:20 tarihinde özlem karamut <ozlem....@gmail.com> yazdı:

--
Ayse Endez

H Bekir Demir

to teknoloj-...@googlegroups.com

valla batıkan kardeşim benim için yaşamsal temel gıda maddelerinden ekmek su birde internet var üstüne tanımam..:):):)
dadaş için sadece internet var diğerleri o kadar önemli değil:)::):D

batıkan emre sarıtaş

to teknoloj-...@googlegroups.com
birde cattle dan çay keyfi var vazgeçilmezlerin arasında onu unutmuşsun :)

Ekrem Yücesoy

to TEKNOLOJİ VE İNSANLIK
İnternet hayatımın %95 ini oluşturuyo ve bn bu durumdan çok
memnunum :))

On 11 Nisan, 17:36, batıkan emre sarıtaş <batikan.e...@gmail.com>

H Bekir Demir

to teknoloj-...@googlegroups.com
::))

15 Nisan 2012 17:14 tarihinde Ekrem Yücesoy <ekremyu...@gmail.com> yazdı:

--
"Dün dünde kaldı
Yarın ise meçhul

kudret endez

to teknoloj-...@googlegroups.com
bencede benimde hayatımın büyük bi bölümünü kaplıyor bnde bu durmdan çok memnunum :)

TALHA SUNA

to teknoloj-...@googlegroups.com
insan herşeyi yapar yeter ki istesin.. ben de çok vakit harcıyo idim  bilgisayar başınnda ama
 bilgisayarimi sattım  sonra  özellikli telefonumu da sattım normal basit telefon aldım..
göreceksiniz  vaktinizin  boşyere  gittiğini

13 Nisan 2012 14:23 tarihinde Ayşe ENDEZ <ayse....@gmail.com> yazdı:

--
talha.suna33

canan yıldırım