Raporto de la Elekta Komisiono pri la elektoj de la TEJO-estraro 2023-24

Rogier Huurman

to TEJO-Komitato, Tyron S, Patricio Agustín Iglesias, KuboF Hromoslav, snehaja venkatesh, Abhinav Varma, Ada Florence IRACADUKUNDA
Karaj komitatanoj,

Vi povas trovi alkroĉite la raporton de la Elekta Komisiono kaj la kandidatiĝajn dokumentojn de la kandidatoj.

La kandidatoj estas kopie. Konsiderante ke kelkaj ne estas komitatanoj, kaze ke oni lanĉos novajn fadenojn pri la temo, preferindas aldoni ilin kopie por ke ili povu plene partopreni la debatojn.

Roĉjo, nome de la Elekta Komisiono (Arya Bhaskara Ferduzi, Rogier Huurman, Tomáš Stano, Łukasz Żebrowski)
Motivletero Tyron Surmon.pdf
Ada VIVRESUMO por kandidatiĝi .doc
Raporto Elekta Komisiono 2023-07.pdf
Vivresumo Tyron Surmon.pdf
Patricio Iglesias - Vivresumo.pdf
Motivletero Patricio Estraro 2023-2024.pdf
Michal Matúšov vivresumo (eo).pdf
Michal Matúšov motivletero.pdf
TEJO kandidatigxo Abhi.pdf
Snehaja - kandidatigxo estrarano 23.pdf
Letero Ada Por Kandidatiĝi al estraro de TEJO .doc

Albert Stalin Garrido

to tejo-k...@googlegroups.com, Tyron S, Patricio Agustín Iglesias, KuboF Hromoslav, snehaja venkatesh, Abhinav Varma, Ada Florence IRACADUKUNDA
Kara Komitato,

Mi antaŭgratulas ĉiujn kandidatojn kaj esperas ke ili ĉiuj ĉeestos la retan komitatkunvenon la 15-an de julio. Mi ankaŭ instigas ĉiujn komitatanojn al aktiva ekzamenado de la kandidatoj kaj, laŭeble, vigla debatado antaŭ la voĉdono.

Ni ĉe la elironta Estraro kompreneble disponeblos por fari glatan kaj kompletan transdonon de informo, taskoj kaj rimedoj al la enirontaj estraranoj.

Amike,
Albert Stalin Garrido
President | World Esperanto Youth Organisation (TEJO)
Tutmonda Esperantista Junulara Organizo
Nieuwe Binnenweg 176 | 3015 BJ Rotterdam | Nederland
tejo.org in...@tejo.org | fb/tejoesperanto | twitter/tejoesperanto

Tobiasz Kubisiowski

to TEJO-Komitato
Estimataj Komitatanoj,

nun en Centra Reto disponeblas ĉiuj voĉdonoj:
- pri la nombro de estraranoj,
- pri la nombro de vicprezidantoj,
- pri la elekto de prezidanto,
- pri la elekto de kasisto,
- pri la elekto de ĝenerala sekretario.

Mi havis kelkajn teknikajn problemojn pri ili, do bonvolu refoje kontroli, ĉu via voĉdono estis bonorde registrita. Dankon!

Voĉdonige,
Tobiasz Kubisiowski
Ĝenerala Sekretario

Albert Stalin Garrido