Elekto de novaj Komitatanoj B Junio 2024 – Majo 2026

Michal Matúšov

Mar 31, 2024, 8:01:26 PMMar 31
to tejo-k...@googlegroups.com

Karaj Komitatanoj,

la 1-a de Junio 2024 estas nova oficiĝtago de Komitatanoj B de TEJO. Tial ekde nun ni bonvenigas kandidatiĝojn por Komitatano B de TEJO por la periodo Junio 2024 ĝis Majo 2026.

TEJO fine de 2023 havis 1 036 individuajn membrojn. Tial TEJO povas havi maksimume 11 Komitatanojn B. Post la oficiĝtago en la Komitato restos 2 Komitatanoj B, do elekteblaj estas pliaj 9.

Tial mi forte instigas vin inviti konatajn de vi valorajn aktivulojn kandidatiĝi. Eblos fari tion ĝis la 1-an de Majo 2024. Pliajn informojn pri la necesaj elementoj de la kandidatiĝo vi trovos en la artikolo ĉe https://www.tejo.org/igu-komitatano-b-de-tejo-ekde-junio-2024/

Amike
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)
Ĝenerala Sekretario (fakoj: Aktivula trejnado, Projektoj kaj subvencioj, Volontuloj)
Tutmonda Esperantista Junulara Organizo (TEJO)

Michal Matúšov

Apr 2, 2024, 2:36:59 PMApr 2
to tejo-k...@googlegroups.com
Karaj,

en la alvoko en la retejo aperis eraro pri akcepteblaj naskiĝdatoj. Do mi ĵus korektis ĝin en la retejo kaj por certeco mencias ankaŭ ĉi tie: Kandidatiĝi rajtas membroj naskiĝintaj inter la 1-a de Junio 1990 kaj la 31-a de Majo 2006.
Dankon al kara MB pro atenta kalkulado kaj efika retrokuplado!

Amike
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)
Ĝenerala Sekretario (fakoj: Aktivula trejnado, Projektoj kaj subvencioj, Volontuloj)
Tutmonda Esperantista Junulara Organizo (TEJO)

po 1. 4. 2024 o 2:01 Michal Matúšov <kubof.h...@gmail.com> napísal(a):

Michal Matúšov

Apr 13, 2024, 3:07:32 AMApr 13
to tejo-k...@googlegroups.com
Saluton.

Pro peto mi eksplice mencias plian econ de kandidatiĝo: Kvanto de esprimitaj subtenoj kaj kvanto de landoj de subtenintoj estos sciigita al voĉdonantoj. Se kaj subteninto kaj la kandidato eksplice permesas tion, estos sciigita ankaŭ la nomo kaj lando de subteninto kaj enhavo de subtenletero en maksimuma longeco de 100 vortoj (se subtenletero estas pli longa, ĝi estos aŭtomate tranĉita sen plua konsulto).
Do la subtenantoj povas (sed ne devas) investi iom pli da energio en verkado de sia subteno.
Estas ĝisdatigita en la retejo: https://www.tejo.org/igu-komitatano-b-2024/

Amike
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)
Ĝenerala Sekretario (fakoj: Aktivula trejnado, Projektoj kaj subvencioj, Volontuloj)
Tutmonda Esperantista Junulara Organizo (TEJO)

ut 2. 4. 2024 o 20:36 Michal Matúšov <kubof.h...@gmail.com> napísal(a):

Michal Matúšov

May 17, 2024, 11:28:54 AMMay 17
to tejo-k...@googlegroups.com
Karaj,

dum la starigo de voĉdonado aperis kelkaj teĥnikaj / teĥnik-informaj problemoj, pro kio la komenco de voĉdonado devis esti prokrastita. Sed tiuj problemoj estis jam ĉirkaŭsolvitaj kaj la voĉdonado ĵus komenciĝis! Ĝi daŭros ĝis la 1-a de Junio, 16:00 UTK. Do (same kiel ĉiuj individuaj membroj) bv. trovi retpoŝtan mesaĝon de Balotilo.org kaj voĉdoni.

Estos tamen defio por badaŭa estonteco tiujn problemojn vere solvi. Mi jam traktas kun UEA kaj la teamo de Balotilo.org pri niaj ebloj, kaj traktos ankaŭ pri teĥnikaĵoj de TEJO.

Apartan dankon al Jeanne pro subite bezonata helpo pri informado, eĉ preter tio kion mi antaŭvidis, ke bezonatos 👍

so 13. 4. 2024 o 9:06 Michal Matúšov <kubof.h...@gmail.com> napísal(a):