Subteno de eskterEŭropaj Eo-junuloj: JES kaj ĉu fari liston?

Pjotr De Mulder

Jun 7, 2024, 4:44:10 AMJun 7
to TEJO-Komitato
Saluton ĉiuj, sed precipe al komitatanoj A el ne-Eŭropaj sekcioj,
(Kiu bonvolus peri mian mesaĝon al SEJ? Miakomprene ili ankoraŭ ne havas KomA en ĉi tiu listo...)

Mi ŝatus atentigi vin pri ŝajne detala, sed fakte pensite el ĝenerala emo al antaŭenigo de tutmondeco de nia komunumo, informo.

Por la junulara E-semajno - Eŭropa Novjara tutsemajna evento kun kutime ĉirkaŭ 200 partoprenantoj, ĉijare okazonta en Belgio - la organiza teamo en kiu laboras ankaŭ mi persone, plidetaligis la koncepton de solidara JES-fonduso, celante subteni mone grandan parton de vojaĝkostoj de Eo-junuloj, kiuj tre ŝatus partopreni, sed al kiuj la vojaĝo kostas tro por memstare pagi.
Kaj ĜIS FINO DE JUNIO estas absoluta prioritato por kandidatiĝoj ekster Eŭropo.

Mi proponas 2 aferojn, rilate al ĉi tiu temo:

1) bonvolu helpi disvastigi ĉi tiun informon en ekster-Eŭropa esperantista junularo, ĉar ni suspektas ke per niaj Facebook kaj Instagram-paĝoj ni tuuute ne atingas ilin ĉiujn

2) bonvolu noti kaj priprensi tion ĉi kiel NUR UNU paŝo al tutmondigemo de esperantista junularo, post jam la ekzemplo de partoprenu IJK, de monsubtenaj rilatoj inter UEA kaj BEJ (se mi ĝuste komprenis) kaj aliaj. Ĉu vi kredus utila, se iu laborgrupeto, responsulo aŭ almenaŭ temo stariĝus ene de TEJO por kunordigi kaj pli centre videbligi diversajn tiajn 'gutetojn en la maro'?
Ke ekzemple la retejo/instagramo de TEJO havus apartan fadenon, kie estus aktive kunigataj tiaj iniciatoj, kaj aldone eble TEJO prenu sur si oficialan taskon konsulti kaj konsili al aliaj Eo-organizoj/donacemuloj, kiel plej juste/bonorde organizi tion...
Se vi opinias tion sufiĉe utila, eĉ se komence multe simbola, mi petas viajn reagojn pri la ideo eventuale voĉdonigi tion, aŭ similan konkretaĵon, antaŭenigeman al (diskonigo de) ĉiaj, transkontinentaj aŭ ĝenerale ekster-Eŭropaj financsubtenoj, kiel komitatan decidon.

Resume: Ĉu laŭ vi estus voĉdoninda en KoKu, iu propono simila al:

La komitato taskas TEJOn (ambaŭ la estraron kaj aliajn reprezentantojn) engaĝiĝi por APARTE klara videbligo - kaj laŭeble kunorganizo laŭ similaj proceduroj, inspiritaj je bonaj praktikoj - de ĉiaj financaj subtenebloj por Esperanta agado aŭ ĝuado por junaj esperantistoj el ekster Eŭropo.

Antaŭdankon por viaj reagoj,
Delfeno, el Belgio,
komitatano A por BEMI.

snehaja venkatesh

Jun 7, 2024, 5:33:18 AMJun 7
to tejo-k...@googlegroups.com
Kara Delfeno,
Nuntempe TEJO ja afiŝas pri esperantaj eventoj kaj monsubtenoj organizitaj tutmonde. Kompreneble ĉiam eblas plibonigi.

Mi ŝatas vian proponon pri voĉdono. Sed laŭ mi pli gravas krei interesgrupon kiu praktike laboros ĉi kampe. Do nur voĉdonado nenion faros. Mi invitas homojn sinproponi por esti parto de tia interesgrupo. Kreado de nova interesgrupo mem ne bezonas voĉdonon.

Amike
Snehaĝa

Espereble estos homoj kiuj interesiĝas kaj ne bezonos persekuti homojn aliĝi al la Interesgrupo 😅

Espoir Kasati

Jun 7, 2024, 6:01:45 AMJun 7
to tejo-k...@googlegroups.com
Saluton karaj,

Persone, mi povas diskonigi la informon tra preskaŭ ĉiuj kanaloj kie la informo povas trafi junulojn en Afriko, kaj kiel vi povas legi en mia subskribo (tute sube de tiu ĉi mesaĝo), estas alia kanalo, kiun pluraj esperantistoj vizitadas.

Kaj pri la propono de Snehaĝa, jes, samopinias mi, ke kreiĝu interesgrupo. Mi estas la unua interesita, kaj ja havos kelkajn sugestojn.

Mi estas atingebla vacape kaj telegrame per (+243) 972 716 042

Por publikigi la informon en kelkajn babilejojn de Afrikaj junaj esperantistoj, mi bezonas iun tekston sen proponoj pri voĉdono fare de tejo-Komitato.

Elkore,

Espoir Ngoma Kasati
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Membro de la Afrika Komisiono de UEA
Komitatano B de TEJO
Komisiito de TEJO pri Edukado
Membro de la Elekta Komisiono de TEJO
Sekretario de Demokratia Kongolanda Esperantista Junulara Organizo
Esperantista instruisto
Respondeculo pri instruado trejnado de la Konga ILEI-SEKCIO
Loĝas en Lubumbashi, C/Kapemba, Q/Kapemba, N°76 Av. Mutombo Mukulu/Supra Katango/DR. Kongo.
https://uea.org/vikio/Kategorio:Nova%C4%B5oj_-_Espoir_NGOMA_KASATI

Pjotr De Mulder

Jun 7, 2024, 8:47:05 AMJun 7
to tejo-k...@googlegroups.com, JES
Dankon Espoir pro via rapida reago. Do por plifacile diskonigi la detalojn aparte pri tiu JES-subvencieblo, jen varb-mesaĝo:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La organiza teamo de JES24-25 invitas Esperanto-junularon kiu loĝas ekster Eŭropo:
kandidatiĝu por subvencio de transkontinenta partopreno al nia tutsemajna evento, didiĉita al komuna festumo de la Jarŝanĝo!

Ĉu vi estas malpli ol 36 jaraĝa?
Ĉu vi revas pri partopreno al granda, festa junulara Esperanto-evento?
Ekzistas ĝi ja! post IJK, JES estas la plaj granda, ĉiujara internacia evento por Esperanto-junuloj. Sed ĝi okazas ĉiam en Eŭropo, kaj tio kaŭzas malfacilaĵojn por kunigi tutmondan junularon...

Ni klopodas forigi tiun malfacilaĵon iomete: organizante financan solidarecon!
Kaj ĉar transkontinentaj vojaĝoj bezonas tre fruan planadon, ni petas al ekster-Eŭropanoj kandidatiĝi ĝis fino de junio 2024, tiel ke ni rapide povu decidi pri kiel dividi la disponeblan monsumon, al kiuj kandidatoj. Post nia decido, vi povos esti certa pri la subteno kaj decidi ĉu tiu helpo sufiĉos por vi por pagi vian vojaĝon kaj partoprenon. Kaj se vi decidas klopodi realigi tiun planon, ni provos helpi vin kun ĉiuj necesaj formalaĵoj, kaj volonte konsiloj pri vojaĝebloj.

Iom pli da detaloj:
Simile al la konkurso 'partoprenu IJK' de TEJO, nun la organizantoj de la Junulara E-Semajno (27a de decembro 2024 - 2a de januaro 2025 en Belgio, Eŭropo - kun eblo jam alveni al la kongresejo en la 26a de decembro) klopodas pli internaciigi sian eventon, per sponsorado de kelkaj junuloj, por kiuj la vojaĝkostoj estas tro grandaj por partopreni proprakoste.
Por pli da informoj, trovu:
ligilon al la kandidatiĝa procedureto por nia 'solidara JES-fonduso', (ankaŭ trovebla per: mallonge.net/JESfonduso)
- la hejmpaĝon de la retejo de JES24-25: https://verdajskoltoj.net/es/jes-24-25/
Se vi volas helpi diskonigi niajn informoj, trovu pliajn ligilojn al niaj diversaj kanaloj en nia priskribo de JES24-25 en EventaServo: Junulara E-Semajno

Amike,
La Organiza Teamo de JES24-25 (plej kontaktebla en nia telegramgrupo aŭ per j...@esperanto.de)

Espoir Kasati