Eksterordinara Komitata Kunveno, 7-a de Julio 2024

Michal Matúšov

Jul 1, 2024, 4:48:39 PM (2 days ago) Jul 1
to tejo-k...@googlegroups.com

Karaj Komitatanoj, Sekcioj (en blinda kopio) kaj Ĝenerala Direktoro,

per tiu ĉi mesaĝo mi aldonas gravajn dokumentojn por la Eksterordinara Komitata Kunveno (KoKu), kiun vi antaŭnelonge postulis kunvoki.

Eksterordinara reta Komitata Kunveno okazos, laŭ la postulo de la Komitato, la 27-an de Julio 2024 en 1 sesio: 12:00-14:00 UTK.

Bv. vidi la proponitan tagordo. Bv. memori, ke la tagordo povas esti ŝanĝita, vi mem povas proponi erojn por trakti, kaj ĝi estos fiksita komence de la Kunveno.

Bv. vidi instrukciojn por partopreno. La Kunveno okazos per la programo Zoom, do detale tralegu la instrukciojn aparte se vi dume ne uzis Zoom-n.

Dume mi daŭre laboras pri ĝisdatigo de nuntempaj Komitatanoj. Post ĝisdatigo mi provizos tabelon en kiun vi indikos ĉu vi partoprenos la Kunvenon, kaj se ne, kiu estos via anstataŭanto.

Ekde nun mi akceptas (sin)proponojn por gravaj dumkunvenan postenoj:

  • Kunsidestro (nepre ne-komitatano)
  • Propona Teamo (nepre almenaŭ 2 komitatanoj, sed ne Estraranoj, nek kandidatoj por elektoj dum la Kunveno - do vi povas tre bone kandidatiĝi)

Mi alte admiras la energion kun kiu vi, kara Komitato, postulis tiun ĉi Kunvenon. Kaj ankaŭ la pretecon de Albert helpi pri preparado! Do nun estas via tempo por kunhelpi! Mem-kandidatiĝojn kaj taŭgajn kandidatojn bv. sendi al mi private al gxen...@tejo.org (aŭ Telegrame, se vi havas mian kontakton)

Okaze de ajnaj demandoj, kontaktu min per privata mesaĝo per gxen...@tejo.org (aŭ Telegrame, se vi havas mian kontakton)

Amike
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)
Ĝenerala Sekretario (fakoj: Aktivula trejnado, Projektoj kaj subvencioj, Volontuloj)
Tutmonda Esperantista Junulara Organizo (TEJO)

Michal Matúšov

Jul 1, 2024, 5:52:22 PM (2 days ago) Jul 1
to tejo-k...@googlegroups.com
Karaj,

kompreneble, mia klavaro min denove perfidis en grava loko, en la titolo de la mesaĝo 🤦🏻‍♂️

Do por certeco mi emfazas, ke la kunveno okazos la 27-an de Julio. Do proksime al fino de la monato.

Dankon pro via kompreno!
Via amika ĜenSek, KuboF

Dňa po 1. 7. 2024, 22:47 Michal Matúšov <kubof.h...@gmail.com> napísal(a):