Voĉdonrezulto pri TEJO-vicprezidantoj

Michael Boris Mandirola

to TEJO-Komitato

Karaj komitatanoj,

ni ĝojas anonci al vi la rezulton de la ĵusa baloto, laŭ decido de la Komitato Inès Élisabeth KAHIN kaj Albert Stalin TANCINCO GARRIDO estos la novaj Vicprezidantoj de TEJO

Ili ĉiuj ekoficos la 1-an de septembro kun la cetero de la nova Estraro kaj ni elkore bondeziras al ili fruktodonan kungvidadon kaj kunreprezentadon de nia organizo dum la nova mandato.

La neelektitaj kandidatoj estos denove kandidatoj en la sekva voĉdono por elekti senoficajn estraranojn.

Kiel kutime ni trovis unu voĉon kiu venis de homo kiuj ne rajtis voĉdoni, do ni devis atendi intervenon de oficisto por anonci la finan rezulton.

Detalkomprenemuloj povas trovi la rezulton pri la vicprezidantoj en la jena grafeo.

Joop ne aperas en la grafeo ĉar li ne estis ordigita en almenaŭ duono de la balotiloj.

La sagoj iras de la preferata opcio al la malpreferata opcio. La numero sur ĉiu sago reprezentas la voĉdiferencon inter la opcioj.

Samideanajn salutojn

La voĉdona komisiono de TEJO:

Hans Eric BECKLIN

Michael Boris MANDIROLA