Anonco

Robert Nielsen

to TEJO-Komitato
Saluton al ĉiuj,

Bedaŭrinde mi devas informi vin ke mi rezignas de la estraro. Antaŭ unu monato mi komencis magistriĝon en universitato kaj ne plu havas tempo por labori en TEJO. Mi provis fari ambaŭ sed nun sentas elĉerpita kaj elbrulita.

Mi forte bedaŭras ke mi devas fari ĉi tiun decidon tiel frue en mia mandato kaj malgraŭ miaj promesoj kaj esperoj. Mi deziras sukceson al la estraro kaj dankas ilin por ilia subteno.

Ĝis la revido,

Robert Nielsen

Rogier Huurman

to TEJO-Komitato
Kara Robert,

Mi denove dankas vin pro via komencita laboro, kaj mi esperas ankoraŭ ofte vidi vin en nia movado.

Roĉjo