Protokolo KoKu IJK 2021

Valentin Ceretto Bergerat

to TEJO-Komitato, fis...@gmail.com
Kara Komitatanoj,

Mi informas vin, ke la protokolo de nia Komitatkunsido nun pretas! 📄 Se ne alvenos komentoj ĝis la fino de la monato, ĝi aperos en tejo.org.

Pluraj kontribuantoj estas dankindaj por tiu laboro. 👪 Unuavice, nia Ĉefprotokolanto Paweł Fischer-Kotowski kaj Komitatano Francesco Fagnani, kiuj havis la pezan taskon noti la enhavon de la debatoj.
La tuto estis diligente kaj rapide provlegita de du pliaj Komitatanoj, Hans Becklin kaj Marc Konijnenberg. Al tio aldoniĝis kelkaj bonvenaj korektoj kaj rimarkoj de kelkaj Komitatanoj kaj Estraranoj. 📖

Kiel CO-volontulo, mi persone dankemas ke mia kolego Renato kaj mi ne devis ĉion zorgi dum ni estis kunsidaj teknikistoj. 💻

Ne hezitu komenti la protokolon!

Amike,
Valentin