Fwd: DOKUMENTOJ PRI JETO

Michael Boris Mandirola

to TEJO-Komitato
Karaj samideanoj,

mi sendas al vi la Statuton kaj la Agadraporton de JETO, nia kandidato Landa Sekcio de TEJO.

Samideane
MB

--
Michael Boris MANDIROLA
E-mail: michae...@gmail.com

to tejo-k...@googlegroups.com
Karaj komitatanoj,

Mi sincere esprimas mian ĝojon pri la akcepto de JETO kiel nova Landa Sekcio. Varmajn gratulojn al la aktivuloj de JETO! Ĉu eblus informi pri JETO kiel nova LS en la sociaj kontoj de TEJO?

Krome, ĉar la lingvaj kaj enhavaj neklaraĵoj pri la Statuto kaj Interna Reglamento de JETO iĝis serioza temo de diskuto dum la lasta sesio de la komitatkunsido, mi ŝatus demandi, ĉu ekzistas kunlabora dokumento, kiu enhavas sugestojn pri ŝanĝoj en iliaj dokumentoj, kaj se ne, ĉu iu de la laborgrupo bonvolus krei tion, por ke ni povu komenci aldoni niajn rekomendojn?

Kunlaboreme

photo
Albert Stalin T. Garrido
National Chairperson, Philippine Esperanto Youth

+639982491891 | alberts...@gmail.com

Quezon City, Philippines