Cirkulero Marto 2024 plilongigita ĝis la 8-a de Aprilo

Michal Matúšov

Apr 5, 2024, 2:37:41 PMApr 5
to tejo-k...@googlegroups.com
Karaj,

pro granda intereso mi aldonas kromajn 3 tagojn por plenigi Cirkuleron Marto 2024.

Mi petas ĉiujn, kiuj ankoraŭ ne plenigis Cirkuleron, plenigi ĝin nun. Precipe komisiitojn! Se vi kredas, ke la Centra reto malĝuste listigas vin kiel komisiiton ( https://reto.tejo.org/aktivuloj?g=15 ), bv. kontaki min tuj ĉe gxen...@tejo.org

Se via sekcio (por Kom A), via fako (por Komisiitoj) aŭ vi mem rilate al via funkcio (por ĉiuj aliaj) ne vere aktivas, bv. simple skribi tion. Povas esti "faris/as/os nenion". Tio estas pli klara kaj utila ol entute ne skribi 😉

Al Komitatanoj A mi rememorigas, ke vi reprezentas vian sekcion, ne vin mem! Bv. raporti pri agado kaj planoj de via sekcio, ne de vi mem. Aparte, se aliaj aktivuloj de via sekcio agas enkadre de via sekcio, tio estas raportinda afero! Vi ne devas nomi aktivulojn, sufiĉas prezenti agadon de la sekcio (sed se aparte indas, volonte nomu homojn ;).
Memoru, ke ekzistas kurso por komitatanoj, kiu helpas verki bonan kontribuon al Cirkulero: https://akademio.tejo.org/kursoj/novaj-komitatanoj/ero-3/

Amike
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)
Ĝenerala Sekretario (fakoj: Aktivula trejnado, Projektoj kaj subvencioj, Volontuloj)
Tutmonda Esperantista Junulara Organizo (TEJO)